Tak, z wajchą wszystko ok-to położenie co nie jedzie jest do holowania żeby nie chodziła w tym czasie skrzynia rozdzielcza, skrzynie kątowe i skrzynia biegów, np.zaczepiasz koparkę za starem, zakładasz sztywny hol, wyciągasz sworzeń z układu kierowniczego, który łączy siłownik kierowania z ramieniem po to aby hol mógł kierować kołami koparki, ramię z chwytakiem opierasz na pakę stara i heja 70km/h aha i trzeba poluzować hamulec wieży/obrotu.
Obrotnica ma hamulec-taką taśmę jak ręczny w c-360 i to hamuje wieżę, ale nie tak mocno, że od razu ona staje, włącza się on po puszczenia pedału obrotu...
To z czerwonym łepkiem, jeśli to jest koło wajchy od rozdzielania napędów to nie jest to wajcha tylko rurka z korkiem, która służy do wlewania oleju do skrzyni rozdzielczej napędów, jest ona po to żeby nie nurkować pod koparkę