No to może ja zacznę
Tych dwóch Ifek to nie porównasz, bo nie ma takiej IFY jak W60. Jest L60 (nowszy model W50) i to zapewne o nią Ci chodziło.
Obie wychodziły w wersjach 2x4 jak i 4x4 w ogromnej ilości konfiguracjach, tzn. ciężarówki, wywrotki, ciągniki siodłowe, dźwigi, wozy strażackie, z pojedynczymi i podwójnymi kabinami, drabiny strażackie, wozy bojowe, cysterny, paszowozy, mlekowozy, mąkowozy itd.
Ogólnie W50 produkowano w ponad 50-ciu odmianach z ok. 250-cioma wersjami wyposażenia.
Fajne były też takie wersje rolnicze W50 LA/Z, krótkie z napędem 4x4. Był to jeden samochód z kilkoma typowo rolniczymi nadwoziami do wymiany (m.in. beczka, wywrotka, rozrzutnik obornika, rozrzutnik nawozów) w komplecie oraz ze specjalnym wałem do napędu maszyn żniwnych.
W W50 były montowane silniki 4VD, takie same jak w "naszych" wszystkich traktorach i kombajnach 512, 514, z drobnymi różnicami, zwłaszcza w mocy, bo w samochodach miały one 125KM.
W L60, montowane były silniki 6VD - 180KM, tzw. trzeciej generacji - konstrukcja MAN'a, czyli z 6-cioma pojedynczymi głowicami i żeliwnymi tłokami w kształcie litery T (super rozwiązanie i duża wytrzymałość). Te silniki montowane były również w "naszych" kombajnach 516, 517 i 524.
Posiadały reduktor w skrzyni biegów, przez co miały 8 biegów do przodu.
To tak najkrócej i najogólniej.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.