21

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

Jak je teraz odkręcić? Jest tam jakieś dojście?

22

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

u mnie nakrętki były tylko w otworach od wewnatrz ramy.

23

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

I jak je odkręciłeś?

24

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

Miałem wszystkie chłodnice akurat wywalone i podszedłem kluczem normalnie.

25

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

Ale rama jest chyba zamknieta od wewnętrznej strony? Są tam jakieś otwory?

26

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

Odkręć śruby z boku ramy obok wsporników lamp i wyciągnij przód ramy , wtedy będziesz miał dostęp do śrub wewnątrz.

27

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

ta dokładnie zdejmij obciążniki jak są i tam wewnątrz będą nakrętki albo masz gwinty zerwane i śruby się w miejscu kręcą

Nie ma to jak FORTSCHRITT

28

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

Ok jak wrócę z wakacji to na pewno tak zrobię 😉 dzięki za pomoc

29

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

nemesis1134 napisał/a:

Panowie mam pytanie, na jakie śruby jest mocowana kołyska do ramy i w jaki sposób? U mnie są to śruby M16 ale próbowałem je odkręcić i kręcą się praktycznie w miejscu a nie wychodzą, czy w ramie są jakieś nakrętki?

Oryginalnie nie, ale ja miałem wszystkie wyrobione gwinty to przewierciłem i poskręcałem z nakrętkami.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

30

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

A na jakie śruby przerobiłeś? Ja dwie wyciągnąłem i tam gwintownik M16 jest luźny za to M18 już dobry robi gwint

31

Odp: Likwidowanie luzów na sworzniu w zt 323

ja zrobiłem jeszcze inaczej bo mam nakrętki na wierzchu a śruby od środka wsadzone jak miałem kołyskę na wierzchu to wziąłem wsadziłem nowe śruby m 16 x 1,5 z drobnym gwintem położyłem płaskownik i przyspawałem do łebków śrub wsadziłem śruby od środka belki a na dole mam nakrętki jak raz dokręciłem na chama i dałem oryginalne kołki tak już przód luzu nie łapie

Nie ma to jak FORTSCHRITT