21

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Te dławiki blaszka z otworem to prawie nic nie daje bo jest za krótki odcinek dławienia, najlepszym sposobem zdławienia hydrauliki jest nagwintowanie nypla i wkręcenie w niego na przykład 1.5 cm śruby z nacięciem śrubokręt do wkręcania i nacięciem po długości na gwincie do przepływu oleju.Zajmuje się mechaniką i hydrauliką od kilkunastu lat i u nas w okolicy poprzerabiałem tak tury, kombajny, prasy rolujące, cyklopy.itd,jak narazie klienci są zadowoleni .Chcecie wiedzieć więcej tel.883-883-615 lub 604-597-701.

22

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Może jakieś foto lub rysunek

23

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Tomasz28 podaj numer telefonu to ci wyśle fotki ems i wytłumaczę dokładnie jak to zrobić.

24

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

ja też bym prosił jeśli można o info

25

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Mogę wysłać fotki tylko telefonicznie bo mam coś z komputerem i bo nie chce mi wysyłać fotek.

26

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

może na e-maila - tomasz2wod@wp.pl

27

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Tomasz28 zdiecia wyslane z telefonu brata ale niewiem czy doszly jak doszly to wstaw je na forum.

28

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Witam jestem tu nowy i o Forszaju wiem prawie wszystko jak co pisac na wszystkie pytania odpowiem mozna i na gg 162 77 133. Koniecznie zobaczcie ten link

http://allegro.pl/fortschritt-e512-e514 … 98625.html

29

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Ależ jesteś skromny .

30 Ostatnio edytowany przez sławek77 (2013-03-02 19:33:34)

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Reklama dźwignią handlu, ale najlepiej podoba mi się ta aukcja tego sprzedającego
http://allegro.pl/fortschritt-e512-e514 … 73737.html
Taki oring dopasowany na wymiar w sklepie kosztuję parę zł :stu:

31

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Dokładnie 7zł

32

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

sławek77 moj oring jest z firmy MDW oryginal a nie jakies gówno badziewne ze sklepu za 2,50 zł

33

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Tak tylko że te "badziewie za 2,50 zł" wytrzymuję parę lat więc gdzie tu sens :nie_wiem:

34

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Witam panowie może troche i odkopie temat ale nie widzę sensu zakładania nowego W moim E 512 pod koniec sezonu przyspieszacz puszczał średnio raz dziennie do tego pare nascie litrów oleju poszło na glebę czas zrobić z tym porządek .

Z Postu nr 6 fotka nie działa chciałem zobaczyć gdzie ten dławik powinien się znajdować u mnie przy przy wejściu w obudowie przyspieszacza tego dławika nie ma dodam że przewód metalowy mam zastąpiony gumowym ponieważ tamten przerdzewiał . Pytanie czy ten dławik może znajdować się w innym miejscu jeszcze czy po prostu ktoś go wyje... bo uznał że jest nie potrzebny . Gdzie taki dławik dostanę ?

35

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Ten dławik to zwykły krążek blaszki z dziurką 0,8 mm a znajduje się on przy rozdzielaczu (tam gdzie przykręcasz rurkę.Zdjęcie w poście 6 wstawiałem z katalogu E-514 , przepadło mi gdzieś w komputerze i  nie mogę go wstawić z powrotem.Jak masz więcej pytani to zadzwoni 507761031.

Nie ma że się nie da, jak się nie chce to się nie da...;)

smile E-516 na części. smile

36

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Ok nie taką zwykłą. Koniecznie stalowa. Przy kultywatorze na tłoku od rozkładania założył em przewiercone jednogroszówki i niestety ciśnienie oleju zrobiło z nich kakakaski dla ludzików LEGO.

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

37

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Mam problem z 514  powoli wysuwają się siłowniczkami przyspieszacza a jak już się wysuną to powrót  przez chilę nic a dopiero po chwili wracają powoli
Gdzie szukać?
( a ile powinno być oleju w zbiorniku )

38

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

A jak to jest z regulacją wstępną? Patrzyłem u kolegi to on ma śruby po bokach obudowy przyspieszacza, które dociskają do łożyska. W moim 512 nie ma nawet miejsca w odlewie, natomiast są otwory w tłoczkach  i ślady gwintu M8 czy takie rozwiązania też były?

Kiedy brak jakichkolwiek argumentów, najlepiej siłą narzucać swoje przekonania, a kiedy brak jakichkolwiek przekonań, pozostaje już tylko siła.

39

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Tak jak piszesz. Prędkość początkową wariatora w 514 ustawia się śrubami za wariatorem, które odpowiedzialne są za początkowe ustawienie talerzy co wpływa na prędkość jazdy bez przyśpieszacza. W 512 nie wiem bo nie miałem z nim doczynienia. A co się dzieje, że chcesz regulować?

40

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Tłoczki cofają się za bardzo i wariator po wyłączeniu biegu po prostu kalapocze, kołacze itp. Wystarczy tylko trochę dać na przyspieszanie i jest ok, poza tym nic sie nie dzieje, ale mnie to wkurza bo się boje,  że łożysko oporowe sie w końcu rozleci.

Kiedy brak jakichkolwiek argumentów, najlepiej siłą narzucać swoje przekonania, a kiedy brak jakichkolwiek przekonań, pozostaje już tylko siła.