41

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

To zwal wariator i wkręć śrubki w te otwory co są na tłoczkach tak, żeby tylko łepek śruby wystawał. Jeśli będzie za mało to już bez zwalania wariatora to wyregulujesz. Ja bym do tych śrub dał nakrętki do kontrowania a jeśli łeb śruby plus nakrętka będzie za dużo to daj same śruby i posmaruj tym http://allegro.pl/loctite-243-klej-do-g … 64077.html

42 Ostatnio edytowany przez KASZA (2016-05-01 12:51:31)

Odp: Obudowa Przyspieszacza E514

Taki miałem zamiar, nie zajmowałem się tym  w zeszłym roku, ale teraz się wezme. Ciekawi mnie tylko czy są dwa rozwiązania tej regulacji. Sytuacja u kolegi o której pisałem wyżej też występuje w modelu 512, ale on ma wersję na eksport z hydrauliczną rurą i młodszy rocznik.
W każdym razie wielkie dzięki kolego Stachu.

Kiedy brak jakichkolwiek argumentów, najlepiej siłą narzucać swoje przekonania, a kiedy brak jakichkolwiek przekonań, pozostaje już tylko siła.