DamianBorek napisał/a:Za dwie sztuki zapłaciłem 700zł.
W tym planowanie, zawory nowe na jedną głowice, i coś jeszcze ale nie pamiętam;D
Czyli planowanie dwóch głowic, frezowanie czterech gniazd zaworowych, cztery zawory z docieraniem i jedna może dwie, góra cztery prowadnice - i to kosztowało 700zł ?!?! :wow: Chyba czas na poważne podwyżki...
Swoją drogą, z tego co pamiętam, to pierwszy raz spotykam się z tak popękaną prowadnicą. Ciekawe... To na pewno była prowadnica? Aż mi się wierzyć nie chce, ale skoro tak mówisz...
jurek4 napisał/a:Damian nie tylko u ciebie nakrętki odbijają się na tłoku pierwszym od sprężarki u mnie też było to samo i znam parę innych osób co mieli to samo ta nakrętka to zaworka ze sprężarki, te typy tak mają!
Ale Ty Jurek cięty jesteś na te silniki! Zaworki, jeżeli są oryginalne, to z nich żadna nakrętka się nie odkręci. Zresztą ta nakrętka jest malutka i nie robi takiego spustoszenia na tłoku. Nakrętki te odkręcają się tylko w badziewnych zaworkach lub gdy zaworek w ręce bierze ktoś, kto nie ma o nim zielonego pojęcia.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.