Temat: Słaby i wiecej pali
Koledzy jak w temacie 323A osłabł, zmienione końcówki wtrysków, ustawione profesjonalnie, ale jest słaby i zauważyłem , że więcej pali. Paliwo dochodzi normalnie, gdzie szukać przyczyny? Czyżby pompa?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Słaby i wiecej pali
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Koledzy jak w temacie 323A osłabł, zmienione końcówki wtrysków, ustawione profesjonalnie, ale jest słaby i zauważyłem , że więcej pali. Paliwo dochodzi normalnie, gdzie szukać przyczyny? Czyżby pompa?
Jeżeli robisz wtryski to warto również sprawdzić pompę, ja praktykuje że wtryski ustawiam według pompy, a nie odwrotnie
Czeka cię kapitalka.
ja bym obstawiał pompe wtryskową, jak teraz ustawiłeś ciśnienie na wtryskach dajmy na to na 180 to pompa jest już za słaba i nie wytworzy takiego ciśnienia i wtryski leją zamiast rozpylać, ale ja moge się mylić
wtryski ... bierz wtryski spowrotem do pompiarza przestaw na 150atm i bedzie hulał
Koledzy jak w temacie 323A osłabł, zmienione końcówki wtrysków, ustawione profesjonalnie, ale jest słaby i zauważyłem , że więcej pali. Paliwo dochodzi normalnie, gdzie szukać przyczyny? Czyżby pompa?
Z tego co pamiętam z ursusa to masz źle ustawione wtryskiwacze. Bo jak są ustawione dobrze to przy padniętej pompie pali słabo i nie ma wolnych obrotów. A z tego co przeczytałem to twój "profesjonalista" za nisko ustawił ciśnienie wtrysku. Z tego co pamiętam to powinno być coś około 170 atm. Jak będzie za niskie to traktor będzie miał spożycie jak ursus szóstka turbo.
Przed chwilką odnalazłem
Ciś. wtrysku paliwa - 17,2 - 18,2 MPa
zapala bez problemów, wtryski ustawione na 170 atm, zaobserwowałem jeszcze taka rzecz gdy dodaje się gazu nie od razu łapie duże obroty, idzie to jakby z opóźnieniem, zapłon jest dobrze ustawiony, wiec chyba trzeba będzie jednak zabrać się za pompę
może już sekcje w pompie "puszczają"? A jakie masz smarowanie pompy wtryskowej? Centralne czy niezależne?
Jak będziesz dawał(a) pompę do sprawdzenia, to i również wtryskiwacze daj dla pewności jeszcze raz do przeglądu. Sprawdź też czy rozpylacze są na pewno jednootworkowe, bo z tym różnie bywa.
170, to tak o dobre 15 za mało jak na nowe rozpylacze. Te rozpylacze do prawidłowej współpracy z komorami w tłokach wymagają dużego ciśnienia.
u mnie jest podobnie, od wczoraj jeżdżę z glebogryzarką , wczoraj szedł nawet,nawet
a dzisiaj "ciapek" lepiej by sobie poradził, zrobił się mułowaty że ledwo skończyłem. 3ha
a spalił 50l. masakra
też się zastanawiam czy wtryski padły! ?
Lepiej powiedz czy dmucha odmą.
miałem to samo, tydzień temu zregenerowałem pompę i teraz mam za mały sprzęt do niego, rwie asfalt
a może filtry?
bierz pompę i do pompiarza
a jednak filtry, pompiarz kazał mi sprawdzić i okazało sie że jeden filtr wessało do środka
pasują od 60tki
hmmm to czemu więcej palił? :hmmm:
bo więcej jeździł na tym samym polu
Mój też coś słaby tej wiosny i chyba po zimie filtr trzeba wymienić, bo jak zapchał się parafiną to mu nic nie pomoże.
Dziwne tylko, że pali np. z glebogryzarką 12 l/mth ledwo ciągnie ale trochę kopci, a jak by mu brakowało paliwa to chyba nie powinien kopcić. Wkurza mnie Forszaj tej wiosny, brone ledwo ciągnął, siewnik jako-tako, a z glebogryzarką koszmar. Pługa boje się zapiąć bo do pola mam 3 km i może okazać się, że go wcale nie pociągnie.
ściągnij wąż z kolektora ssącego może coś z filtrem albo wężem tam są takie pierścienie ,sprawdź jeszcze czy lekko chodzi wał może go cosik blokuje i zapłon czy nie jest za późny.Mogło też cosik stać się z zaworami albo rozrządem.
Jakie i gdzie pierścienie są w filtrze powietrza ? Zapłon wydawał się dobrze ustawiony, z ustawianiem jego to eksperymenty. Pali dobrze, temperaturę trzyma dobrą, a to kopcenie, to widzę widzę dopiero jak wiatr zdmuchuje, to nie kopci jak 60-tka.
Zmienię filtr paliwa i zobaczę może kilka koników odżyje
Pierścienie są w wężu i zapobiegają jego zapadnięciu się.Czasami się przekręcają i blokują dopływ powietrza.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Słaby i wiecej pali
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo