Temat: smarowanie pasów
potrzebuję pastę do smarowania pasów na lepszą przyczepność żeby się nie smykały ostatnio miałem taką tubę wyglądało to jak (smoła)było super ale się kończy gdzie mogę nabyć takie coś :hmmm:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Przekładnie pasowe i łańcuchowe » smarowanie pasów
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
potrzebuję pastę do smarowania pasów na lepszą przyczepność żeby się nie smykały ostatnio miałem taką tubę wyglądało to jak (smoła)było super ale się kończy gdzie mogę nabyć takie coś :hmmm:
widziałem na targowiskach gdzie części sprzedają
Stosował ktoś "doktora paska". Pryskasz sprayem i pasek ciągnie jak nowy.
To prawda?
Bo mój jezdny nie chce współpracować. Nie wygląda na spalony, nie jest wyciągnięty a pod górę problem...... Trzeba kombinowac wariatorem aż załapie i wtedy można toszke pogonić.....
Kupiłem coś takiego do presy pasówki jak pasy trochę się ślizgały, efekt jest. Pójdę do garażu to zobaczę jak to się nazywa, kupiłem to w PIKu
najlepszy jest naturalny miód
Patrzyłem, u mnie coś takiego stosowałem V-belt spray
pas jezdny co idzie na skrzynię biegów - sprzęgło gruby często pęka kombajn forschnit 512.
macie jakąś radę ? łożyska smarowane, raczej tam nic nie jest skorodowane ani tarcze ani koła na silniku
Napięty od środka czy po zewnątrz?
Najlepiej gdy pas jezdny napięty jest od wewnątrz, nie łamie go wtedy napinacz i wytrzymuję dużo dłużej
koledzy jakie firmy pasów jezdnych polecacie? czy warto wybulic na Tagexa? bo ja miałem taką przygodę ze kupiłem jakis lepszy z ząbkmi to mi sezonu nie przelatał:/ a kupiłem tani firmy roven czy jakos tak i latał 2 sezony ale go uszkodziłem i zastanawiam się co wybrac czy warto zapłacic więcej?:)
Ja mam gufero i nie narzekam cena coś około 200 zł.
teraz patrze sceptycznie na drogie pasy bo optibelt nie pokazał klasy .
W 512 mam jakiś tani czeski pas, przelatałem na nim 5 lat i jakoś specjalnie nie widać śladów zużycia
ja miałem czerwony sanok 3lata i jak nowy jest
no nic kupie jakas tanioche i napinacz dam od wewnatrz zobaczymy jak to bedzie.
witam wszystkich jestem posiadaczem 512 chciałem posmarować pas główny żeby lepiej ciągnoł ponieważ schodzi z obrotów podczas młócenia tylko nie wiem czy podczas jazdy po drodze nie będzie ciągnął całej młocarni
może tylko wystarczy napinacz bardziej naciągnąć?
lepiej podciągnij sam napinacz
a jak mocno ma być napiety pas
A jesteś pewny że to gładki ślizga ? Może ten na wariatorze?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Przekładnie pasowe i łańcuchowe » smarowanie pasów
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo