Odp: WOM
Poszukaj dobrze na forum bo na pewno ten temat był poruszany i to bardzo dokładnie ja już nie pamiętam gdzie. W wyszukiwarce wpisz słowa hasła to może znajdziesz.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Poszukaj dobrze na forum bo na pewno ten temat był poruszany i to bardzo dokładnie ja już nie pamiętam gdzie. W wyszukiwarce wpisz słowa hasła to może znajdziesz.
Prawdopodobnie brakuje ci elementów 1 i 2 z tego schematu . http://img181.imageshack.us/img181/9451/waek3pu4.png
Jeśli tak to trochę kosztów i roboty ale da się to zrobić bez rozpoławiania ciągnika .
WITAM PANA BARDZO BYM CHCIAŁ SIĘ DOWIEDZIEĆ JAK WYMIENIĆ TE MAŁE ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE CO SĄ NA TYM WAŁKU CO PAN DAŁ TO ZDJĘCIE. CZY TRZEBA WYCIĄGAĆ SKRZYNIE BIEGÓW I JAK WYCIĄGNĄÄ† TEN WAŁEK
Miras1232 napisał/a:Prawdopodobnie brakuje ci elementów 1 i 2 z tego schematu . http://img181.imageshack.us/img181/9451/waek3pu4.png
Jeśli tak to trochę kosztów i roboty ale da się to zrobić bez rozpoławiania ciągnika .WITAM PANA BARDZO BYM CHCIAŁ SIĘ DOWIEDZIEĆ JAK WYMIENIĆ TE MAŁE ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE CO SĄ NA TYM WAŁKU CO PAN DAŁ TO ZDJĘCIE. CZY TRZEBA WYCIĄGAĆ SKRZYNIE BIEGÓW I JAK WYCIĄGNĄÄ† TEN WAŁEK
MAM TEN SAM PROBLEM CO TOMAS A PAN MU CHYBA DORADZIŁ PROSZĘ O RADĘ CO MAM ZROBIĆ
Kolego jak ktoś będzie ci umiał pomóc to napisze co i jak. Spokojnie, tu wszyscy czytają i pomagają w miarę możliwości i tak dla informacji piszemy z małych literek poczytaj wszystko pisze.
wie ktoś czy wałek ten długi z 303 pasuje do 323 czy są różne typu wałków i przystawek?
bo mi cieknie a mam z czego przełożyć nie chcę oleju spuszczać dwa razy
To nie możliwe są kompletnie inne najlepiej wymień symering i oring.
Łożysko kosztuje ok. 20 zł., uszczelniacz 10 zł. do tego trochę silikonu i chęci do roboty.
a przystawka też jest inna? bo chodzi o to ze poprzedni właściciel ją spawał i cieknie ze spawu
w tym jest problem a nie w tym że mi się nie chce... ( no ale fakt ze mi się nie chce wolałbym zrobić coś innego np pomalować burty no przyczepy )
Chyba pisałem że są kompletnie inne jak cieknie spawem to od środka od tłuszcz metal rozpuszczalnikiem i posmaruj silikonem, brzmi śmiesznie ale działa.
@Krzysiek, w opisie masz, że posiadasz ZT 300 i ZT323 więc nie wiem dlaczego nie zobaczysz tylko pytasz. Jeśli są inne to będziesz widzieć na swoich ciągnikach.
teraz się przyjrzałem. a różnice w tym co widać z zewnątrz nie wykluczają tego że coś będzie pasować.... czy tak jakoś...
Ja mam tylko 303, jak bym miał dodatkowo 323, to bym porównał. Ty masz 300 i 323, więc łatwiej Ci sprawdzić czy przystawki są takie same.
Konstrukcyjnie, każdy typ forszaja posiada dwie szybkości WOM, ale nie w każdym da się załączyć 1000 obrotów. Są dwa typy wału WOM (tego długiego). Przy krótszym wale da się załączyć, przy długim nie. Po prostu przesuwka z trybami blokuje się o ten wał. Wał można przyciąć, jest to gdzieś opisane.
Aby włączyć 1000 obrotów trzeba zmienić wałek wychodzący na zewnątrz ciągnika . Wałek do przekaźnika mocy 1000 obrotów na inne frezy i inną długość (jest krótszy) .Prostym sposobem jest wyjęcie wałka(tego oryginalnego na 6 frezów) i jego skrócenie o ok.1,5 cm. Ja mam tak zrobione .Numer katalogowy wałka 540obrotów 1105268850.Numer katalogowy walka 1000obrotów 1105268867 według katalogu.
Witam.
Jak wyjąć wałek to me pierwsze pytanie a drugie gdzie kupić ten 1000 obrotowy ?
Nie bardzo bym chciał przycinać wałek.....
M.
Nie kupić, tylko uciąć. Odkręć przystawkę WOM, taką lufę z tyłu, do czego zapinasz wałek przekaźnika. Wysunie się ta przystawka razem z wałem WOM. Końcówkę tego wału ucinasz, składasz wszystko w odwrotnej kolejności i masz 1000 obr. Poszukaj na forum, wstawiłem fotkę uciętej końcówki.
sławek 42 ja uciąłem koniec wałka wychodzącego na zewnątrz ciągnika .Aby to zrobić trzeba odkręcić uchwyt do przekaźnika mocy potem zdjąć pierścień segiera , wyjąć klinik i wyciągnąć wałek .
Ojanusz, nie wiem czy dobrze Cię rozumiem ? Z Twojego tekstu wynika, że przyciąłeś krótki wałek - końcowy. Dobrze kojarzę ? Tylko wtedy ma sens rozpinanie wałków, segery, kliny itd. W przypadku przycięcia wałka długiego, od strony sprzęgła, tam gdzie rzeczywiście przeszkadza we wbiciu 1000 obrotów - Twoje manewry są zbędne.
sławek 42 tak właśnie zrobiłem.
A co zrobić jak tego krótkiego wałka z sześcioma frezami wogóle nie ma? )cała przystawka jest(
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo