mocne255 napisał/a:Wymiana obudowy koła zamachowego to jakieś 2 dni roboty w dwóch,i to bez ściemniania.Kupić nową obudowe graniczy z cudem,najlepiej szukać w zakładach naprawczych silników Bizona.Kupiłem 2 używane obudowy(1 tak na wszelki wypadek)za 400 zł.Pytałem majstra co naprawia te silniki jaka mogła być przyczyna że pękła mi ta obudowa,pierwsze jego pytanie było czy czasem mi się rozrusznik nie odkręcił.Jak pisałem w pierwszym poscie po tym że się odkręcił rozrusznik poznałem że coś zaczyna się dziać nie tak z moim silnikiem.Na dzień dzisiejszy obudowa wymieniona,jutro trzeba pozakładać resztę blach i odpalić silnik.Mam nadzieje że będzie wszystko ok,rozrusznik przykręcony na max teraz już chyba się nie odkręci.
możesz rozjaśnić ? odkręcony rozrusznik to była przyczyna czy jeden ze skutków ? a jak skutek to czego ?
Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38