Temat: E-524 Problem Z Przyspieszaczem

chłopaki co morze byc z 524 z przyspieszaczem jak jezdziłem na polu jak zwykle na dzojstik i cheja a tu nic zadnego wycieku do tylu idzie jak na szybko co morze byc grane

2

Odp: E-524 Problem Z Przyspieszaczem

joker napisz po polsku  bo  nie wiem jak inni ale ja nie rozumiem

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

3

Odp: E-524 Problem Z Przyspieszaczem

poprostu przyspieszacz mi nie działa i niewiem czy elektrozawory czy co jesli tak to który i jak to sprawdzic bo ja jestem zielony w tym temacie

4

Odp: E-524 Problem Z Przyspieszaczem

Jakoś joker chaotycznie napisałeś mam rozumieć że do tylu przyspiesza ,czy dżojstik działa na zwolnienie jazdy do przodu??????????

Jeżeli w ogóle dżoj nie działa to prawdopodobnie elektrozawór padł.Tylko pytanie czy główny {jeżeli działa pozostała hydraulika to padł tylko od jazdy }a nie masz wycieków z elektrozaworów?mi tez się tak zrobiło ale nie działał dżoj na przyspieszenie do przodu ,na zwolnienie jazdy działał.Trzeba by było sprawdzic styki włączające pod dżojem pod tą gumową osłoną tam są takie śrubki ustalające położenie styków i tam mi sie poprostu srubki poluzowały i krzywka  na dzoju nie trafiała na stycznik ot cały problem. Drugim razem zaczął mi trochę przeciekać elektrozawór wystarczylo go rozebrać i uszczelki wymienić >ale przy rozbieraniu ostroznie bo ma małe części > Trzeba soczyście dokręcić ale nie urwać śróbek bo są małe o ile dobrze pamiętam to chyba kluczyk 7

5

Odp: E-524 Problem Z Przyspieszaczem

no nie mam zadnego wycieku no i tak jak pisałem jade a tu przycisłem pedał zeby zwolnić naciskam jojstik do przodu nic do tyłu nic reszta działa to znaczy podnoszenie opuszczanie i przyspieszanie motowideł i wysuwanie tylko przyspieszacz znił w związku iz spuściłem wode i tak sie zastanawiam czy jest sposób na sprawdzenie bez jazdy i odpalania
a tak na marginesie nie masz morze sita dolnego do zborza

6