Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Może to man ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może to man ?
Może? Ktoś kiedyś powiedział mi, że to Kamaz, ale ta teoria została obalona. Teraz też skłaniam się w kierunku Man'a lub Ikarus'a.
Ale nie możecie odkręcić tych nakrętek wtryskiwaczy, czy nakrętki odkręciliście i nie możecie wyjąć wtryskiwaczy z głowicy?
8VD ma dokładnie takie same wtryskiwacze. Są ich dwa rodzaje, stary typ i nowy typ. Różnią się o-ringiem i wysokością gwintu w głowicy i na nakrętce wtryskiwacza. W 6VD jeszcze jest jeden, dokładnie taki sam jak w 4VD - bez nakrętki mocującej.
Jak wtryskiwacze nie mają o-ringów zabezpieczających, to niestety często są problemy z ich wyjęciem. Nakrętkę trzeba odkręcić wszelkimi możliwymi sposobami - Coca cola, odrdzewiacze, palnik, dobry klucz, długa breszka i cokolwiek co się może przy tym przydać. Dobry jest też taki specjalny olej do obróbki metalu (można dostać go w sprayu). Przy odkręcaniu można też popukiwać ciężkim młotkiem od góry we wtryskiwacz - to też nieraz pomaga. Czasami niestety jednak nic nie pomaga i niestety głowica nadaje się wtedy na złom. Jak już nakrętka się odkręci, to wtedy jakaś sprytna, długa i mocna dźwignia, tak jak pisał ojanusz i wtryskiwacz powinien elegancko wyjść. Można też spróbować wybić wtryskiwacz od dołu, ale wtedy od razu niszczy się rozpylacz.
Przy odkręcania nakrętki się również wyciąga cały wtryskiwacz, lub nie?
Już tydzień wszystkie wtryskiwacze opryskiwam WD, spray na zardzewiałe śruby, płynem hamulcowym i wszystkim co znajdę.Więc mam nadzieję, że to pomoże.:nie_wiem:
przed każdym pryskaniem dmuchaj sprężarką by cały brud wyleciał i to porządnie.
Daj sobie luzu jeszcze z tydzień. puki co zima, więc się nie ma co spieszyć.
potem zostaje grzanie głowicy przy jednoczesnym schładzaniu wtryskiwacza
Wtryskiwacz możesz schłodzić też np. gazem do zapalniczek, wpuszczając go do środka wtryskiwacza, tam gdzie wychodzi z niego przelew. Możesz też go rozkręcić, częściowo rozebrać i schładzać od środka. To byłoby najbardziej wskazane.
witam koledzy mam problem z zt303 zjechzłem z pola zgasiłem ponownie zapalam wbijam bieg a on stoi jakby na biegu jałowym prosze o pomoc
Ja właśnie zamontowałem taki silnik powietrzem chłodzony do swojego forszaja 303.Mój znajomy już 10 lat jeździ na takim i sobie chwali.
a co do tych biegów to zgrzytają ci one? wysprzęgliłeś go tak?
Krzysiek zapraszam tu -> http://fortschritt.p2a.pl/viewforum.php?id=13
a ze zdjęciami twojej maszyny tu -> http://fortschritt.p2a.pl/viewforum.php?id=63
a ja mam takie koledzy pytanie dosilnika ifa l60 jak dolożyc chłodnice oleju silnikowego bo od filtra nie ma sie jak wpiąć jakieś może pomysły doświadczenia ?
Ale ten silnik ma niewiele wspólnego z silnikiem z tytułu tego wątku, więc lepiej zadaj to pytanie w odpowiednim dziale i to raczej w kombajnach.
http://allegro.pl/silnik-ifa-6vd-i2953784157.html gość ma dwie sztuki na sprzedasz
Panowie, kończę akurat remont silnika 6VD chłodzonego powietrzem, więc jakby ktoś chciał zobaczyć jak to wygląda i jak pracuje, to zapraszam na początku tygodnia. Jak chcecie to mogę wstawić też jakieś fotki czy filmik.
Ja bym prosił filmik bo raczej nie dojadę
No to proszę bardzo
I jeszcze małe filmiki:
http://imageshack.us/clip/my-videos/541 … zucys.mp4/
http://imageshack.us/clip/my-videos/822 … ddpot.mp4/
Na filmach w tle słychać lekkie dzwonienie, ale to są odgłosy chwilowo luźnych elementów ramy.
Czy podczas ostrej pracy nie ma tendencji do przegrzewania się ?
Nic mi o tym nie wiadomo. Przecież to są silniki stworzone do ciężkiej pracy.
piękna sprawa do kombajnu na kukurydze
W mnie w Torpedo wskazówka cały czas leży praktycznie, nie mam mowy o przegrzaniu, wentylator na elektromagnes, silnik króciutki i leciutki
ile za taki zrobiony silniczek trzeba dac piotrze
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo