41

Odp: New holland 133

Jeśli masz gdzieś na oku  sprawnego leylanda to nie męcz się z tym fordem ,cholerka a ja niedawno na złom wywaliłem kompletną przystawkę do silnika włącznie z obudową koła zamachowego .

42

Odp: New holland 133

Sąsiad od pięciu sezonów ma w bizonie silnik z autosana i daje rade bez wymiany tłoków.

43

Odp: New holland 133

ja bym forda nie zamienił na leylanda... Mniejsze spalanie to po pierwsze, cichsza praca, mocniejszy...

Zapytaj tu:    http://phuwieczorek.otomoto.pl/index.php?sect=about


tu ma gościu wielkie złomowisko kombajnów:                                                   

http://allegro.pl/czesci-kombajn-massey … 71250.html

44

Odp: New holland 133

koledze też stukał to go naprawił i kosił sezon bez stresu sprawdz ciśnienie oleju jak dobre to nie panewka obstawiał bym głowice

45

Odp: New holland 133

Niestety Maro to panewka bo ciśnienie spadło o 2 bary i na rozgrzanym kontrolka świeci,a pogoda nie pozwala na wyciągnięcie go z kombajnu może w poniedziałek.Cieszy mnie opinia że komuś chodzi w kombajnie silnik od autosana bo to nadaje sens naprawy mojego.Odezwę się jak ustalę co nawaliło.A mój silnik jest taki sam jak ten http://moto.allegro.pl/silnik-sw-400-bi … 52795.html

46

Odp: New holland 133

http://sieradzak.pl/towar,towid,56272   jak byś chciał to chyba niezła cena jest za ten silnik.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

47

Odp: New holland 133

Montuj perkinsa 6 i masz po kłopocie ze silnikiem  a perkinsa szybko znajdziesz bo pełno ich jest w claasach

Masz problem z Claasem Mecatorem, pisz na pewno pomogę tel  790-555-450 zmiana nr GG 35541292

48 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2011-07-03 13:54:56)

Odp: New holland 133

tomcio83 z perkinsem to nie jest tak prosto, ma inne obroty i co za tym idzie inny moment obrotowy nie wspomnę że bardzo ciężko dopasować kołnierz z szajbami.A wiem to bo  kolega przymierzał się do tego i zrezygnował.Koledzy bez przesady pukająca panewka to nie koniec świata chodziło mi raczej czy silnik od samochodu da radę w kombajnie bo pewien fachman napędził mi stracha.

49

Odp: New holland 133

Do claasa też były montowane silniki forda

Masz problem z Claasem Mecatorem, pisz na pewno pomogę tel  790-555-450 zmiana nr GG 35541292

50

Odp: New holland 133

jak ktoś chce lejlanda to szybko bo przyjechał na kołach bizon na złom ....   jeszcze ze 2 dni postoi ,  bo go już palnikiem  masują .... ale stwierdzili ze może ktoś coś chce smile

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

51

Odp: New holland 133

Tomek myślałem że masz u siebie silnik forda ale skoro masz leylanda to nic nie stoi na przeszkodzie aby zamontować silnik z samochodu ale silnik samochodowy ma inny regulator w pompie wtryskowej i nie wiem jak się zachowa w kombajnie .W ciągniku (323) miałem taki silnik z autosana i słabo się wkręcał na obroty pod dużym obciążniem ale mimo że miał ciężko to dymka nie puszczał bo mu regulator paliwo odcinał,ale w kombajnie to powinien jeszcze stałe obroty utrzymywać ,jednak można zawsze pompę od bizona założyć.

52

Odp: New holland 133

tomcio83 to najprościej będzie jak powiesz na jakich obrotach pracuje twój silnik, wtedy wyjaśni się jakie są przełożenia.

53

Odp: New holland 133

obrotomierza od silnika nie mam ale gdzieś czytałem że mercator ma mieć 3000 obr/min

Masz problem z Claasem Mecatorem, pisz na pewno pomogę tel  790-555-450 zmiana nr GG 35541292

54

Odp: New holland 133

Jest i silnik...

http://www.rolnicze24.pl/kujawsko-pomor … -1545.html

55

Odp: New holland 133

3 tys to za dużo ... one chodzą jak inne classy  2150 obr ...  przy obciążeniu 2100 obr

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

56

Odp: New holland 133

to wojtas class musi miec 2100 obr/min na mlocarni?? bo w moim taj jest (dominator 105)

57

Odp: New holland 133

No i jest problem bo niby wiem czemu pukał ale nie wiem czemu spadło ciśnienie a stukał na sworzniu,jest spory luz ale nie wiem czemu ciśnienie spadło przecież panewki są całe i żadnej nie obróciło.Na głównych są widoczne wytarcia ale to nie powinno tak od razu spaść ciśnienie zostaje zawór ciśnienia i pompa oleju ale jak to sprawdzić teraz.

58

Odp: New holland 133

a filtra ci nie wciągło ?

co do obrotów młocarni to  tyle ile wskazuje tyle wyciaga ....  ale to nie temat o tym

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

59

Odp: New holland 133

Jutro sprawdzę ,choć nie przypuszczałem że reylady to potrafią.

Odp: New holland 133

A zmieniłeś olej? Może nalałeś nowego a w silniku było pełno jakiegoś szlamu i najzwyczajniej w świecie wymył się? Ja bym zalał gęstego oleju - są specjalne do wysłużonych silników  i jechał bez robienia silnika  a po sezonie na spokojnie go zrobił...