Odp: New holland 133
Jeśli masz gdzieś na oku sprawnego leylanda to nie męcz się z tym fordem ,cholerka a ja niedawno na złom wywaliłem kompletną przystawkę do silnika włącznie z obudową koła zamachowego .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Kombajny zbożowe » New holland 133
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeśli masz gdzieś na oku sprawnego leylanda to nie męcz się z tym fordem ,cholerka a ja niedawno na złom wywaliłem kompletną przystawkę do silnika włącznie z obudową koła zamachowego .
Sąsiad od pięciu sezonów ma w bizonie silnik z autosana i daje rade bez wymiany tłoków.
ja bym forda nie zamienił na leylanda... Mniejsze spalanie to po pierwsze, cichsza praca, mocniejszy...
Zapytaj tu: http://phuwieczorek.otomoto.pl/index.php?sect=about
tu ma gościu wielkie złomowisko kombajnów:
koledze też stukał to go naprawił i kosił sezon bez stresu sprawdz ciśnienie oleju jak dobre to nie panewka obstawiał bym głowice
Niestety Maro to panewka bo ciśnienie spadło o 2 bary i na rozgrzanym kontrolka świeci,a pogoda nie pozwala na wyciągnięcie go z kombajnu może w poniedziałek.Cieszy mnie opinia że komuś chodzi w kombajnie silnik od autosana bo to nadaje sens naprawy mojego.Odezwę się jak ustalę co nawaliło.A mój silnik jest taki sam jak ten http://moto.allegro.pl/silnik-sw-400-bi … 52795.html
http://sieradzak.pl/towar,towid,56272 jak byś chciał to chyba niezła cena jest za ten silnik.
Montuj perkinsa 6 i masz po kłopocie ze silnikiem a perkinsa szybko znajdziesz bo pełno ich jest w claasach
tomcio83 z perkinsem to nie jest tak prosto, ma inne obroty i co za tym idzie inny moment obrotowy nie wspomnę że bardzo ciężko dopasować kołnierz z szajbami.A wiem to bo kolega przymierzał się do tego i zrezygnował.Koledzy bez przesady pukająca panewka to nie koniec świata chodziło mi raczej czy silnik od samochodu da radę w kombajnie bo pewien fachman napędził mi stracha.
Do claasa też były montowane silniki forda
jak ktoś chce lejlanda to szybko bo przyjechał na kołach bizon na złom .... jeszcze ze 2 dni postoi , bo go już palnikiem masują .... ale stwierdzili ze może ktoś coś chce
Tomek myślałem że masz u siebie silnik forda ale skoro masz leylanda to nic nie stoi na przeszkodzie aby zamontować silnik z samochodu ale silnik samochodowy ma inny regulator w pompie wtryskowej i nie wiem jak się zachowa w kombajnie .W ciągniku (323) miałem taki silnik z autosana i słabo się wkręcał na obroty pod dużym obciążniem ale mimo że miał ciężko to dymka nie puszczał bo mu regulator paliwo odcinał,ale w kombajnie to powinien jeszcze stałe obroty utrzymywać ,jednak można zawsze pompę od bizona założyć.
tomcio83 to najprościej będzie jak powiesz na jakich obrotach pracuje twój silnik, wtedy wyjaśni się jakie są przełożenia.
obrotomierza od silnika nie mam ale gdzieś czytałem że mercator ma mieć 3000 obr/min
Jest i silnik...
3 tys to za dużo ... one chodzą jak inne classy 2150 obr ... przy obciążeniu 2100 obr
to wojtas class musi miec 2100 obr/min na mlocarni?? bo w moim taj jest (dominator 105)
No i jest problem bo niby wiem czemu pukał ale nie wiem czemu spadło ciśnienie a stukał na sworzniu,jest spory luz ale nie wiem czemu ciśnienie spadło przecież panewki są całe i żadnej nie obróciło.Na głównych są widoczne wytarcia ale to nie powinno tak od razu spaść ciśnienie zostaje zawór ciśnienia i pompa oleju ale jak to sprawdzić teraz.
a filtra ci nie wciągło ?
co do obrotów młocarni to tyle ile wskazuje tyle wyciaga .... ale to nie temat o tym
Jutro sprawdzę ,choć nie przypuszczałem że reylady to potrafią.
A zmieniłeś olej? Może nalałeś nowego a w silniku było pełno jakiegoś szlamu i najzwyczajniej w świecie wymył się? Ja bym zalał gęstego oleju - są specjalne do wysłużonych silników i jechał bez robienia silnika a po sezonie na spokojnie go zrobił...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Kombajny zbożowe » New holland 133
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo