Temat: 524 wspomaganie

Witam. Mam taki mały problem w moim nowym nabytku. Gdy się gwałtownie skręci (podczas jazdy) kierownica się zacina, na postoju zacina się i na małych i na dużych obrotach silnika. Wymieniłem orbitrol na nowy oryginał Orsta 160, wyeliminowałem wszelkie luzy na przegubach, kołach itd, łożyska oporowe nasmarowane. Po zwiększeniu ciśnienia roboczego we wspomaganiu i kręceniu kierownicą  popękały węże a w siłowniku zgiął się trzpień. Gdy tylną oś uniosę na lewarku wszystko działa jak należy. Wnioskuje ze przy wspomaganiu powinny być 2 siłowniki. Jak macie w swoich 524 dwa czy jeden? Lub przekrój siłownika jest zbyt mały i mała ilość oleju wystarcza aby się wychylał w położenia skrajne tzn dwa i pól obrotu kierownicą albo orbitrol jest zbyt dużej pojemności. Proszę o pomoc i wszelkie sugestie.

2

Odp: 524 wspomaganie

Zapominałem dodać że poprzedni właściciel wzywał do tego problemu wielu specjalistów ale nic nie zdziałali, wymieniano pompę i orbitrol lecz był on po regeneracji a miałem kiedyś przypadek jak kupowałem orbi do 512 po regeneracji to dopiero trzeci okazał się być dobry, jeden miał wyciek drugi się zacinał

3

Odp: 524 wspomaganie

Dla potrzebujących w przyszłości-budowa orbitrola http://www.zrrallyteam.cz/download/Orbitrol.pdf

4

Odp: 524 wspomaganie

trzeba zapisać smile

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

5

Odp: 524 wspomaganie

a mieliście coś takiego bo ja mam ze krece kierownicą do oporu a pózniej tak przeskakuje i sie dziwniwnie kreci jak spowrotem to tak samo co to moze być chłopaki