Temat: 524 wspomaganie
Witam. Mam taki mały problem w moim nowym nabytku. Gdy się gwałtownie skręci (podczas jazdy) kierownica się zacina, na postoju zacina się i na małych i na dużych obrotach silnika. Wymieniłem orbitrol na nowy oryginał Orsta 160, wyeliminowałem wszelkie luzy na przegubach, kołach itd, łożyska oporowe nasmarowane. Po zwiększeniu ciśnienia roboczego we wspomaganiu i kręceniu kierownicą popękały węże a w siłowniku zgiął się trzpień. Gdy tylną oś uniosę na lewarku wszystko działa jak należy. Wnioskuje ze przy wspomaganiu powinny być 2 siłowniki. Jak macie w swoich 524 dwa czy jeden? Lub przekrój siłownika jest zbyt mały i mała ilość oleju wystarcza aby się wychylał w położenia skrajne tzn dwa i pól obrotu kierownicą albo orbitrol jest zbyt dużej pojemności. Proszę o pomoc i wszelkie sugestie.