Odp: Fastrac JCB wszystko o nim
He he tak tylko podpuszczam Do fastraca nic nie mam tak tylko głośno myślę ale chętnie bym zobaczył w akcji tą maszynkę
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Fastrac JCB wszystko o nim
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
He he tak tylko podpuszczam Do fastraca nic nie mam tak tylko głośno myślę ale chętnie bym zobaczył w akcji tą maszynkę
Panowie dziś się okazało że klocki hamulcowe na przedniej osi się skończyły a że oryginały kosztują ponad 500zł więc dopasowałem od jakiejś ciężarówki za 190zł .I teraz najważniejsza rzecz czyli wymiana którą dokonałem w niespełna 5 minut bez zdejmowania kół ! ,żeby i tak było w innych traktorach.
W innych traktorach nie ma klocków na przedniej osi Hamują załączając 4*4 . A w DF 6.11 z tyłu są tarcze z zaciskami wielotłoczkowymi jak w samochodzie
Koseś i tak ostatnio jestem napalony na JCB widziałem w dobrej kasie tego 4WS a jak ty jeszcze opowiadasz takie rzeczy to już całkiem.
Sebastian próbowałem się kiedyś dobrać w 323 do hamulców przedniej osi ...... normalnie szok a z tyłem to już tragedia , a w fastracu z tylnymi jest jeszcze lepiej gdyż nawet pod spód nie trzeba włazić bo jest dostęp od tyłu .Jcb ma dwu tłoczkowe zaciski po jednym tłoczku na klocek .Scoda jak będziesz jechał na oględziny daj znać to bym pojechał z tobą i mu się przyjrzał .
Koseś - ja też jestem praktycznie zdecydowany na JCB i też miałem zamiar prosić Cię o pomoc przy wyborze - ale to jeszcze muszę o rok przełożyć przez ten nieszczęśliwy tegoroczny rzepak. Przeglądając Allegro widziałem ,że w Twoich okolicach trochę tego jest....
rudemenes w Lubinie są 2 szt. do ogladania na allegro tylko jaki stan
u nas wozi JCB osad z oczyszczalni ... narmalnie fruwa aż miło ...
Rudemenes nie ma sprawy zawsze można podjechać i luknąć jak mam wolny czas .
Oo tak w 323 przód to bajka ... A w tym momencie mam zwalone 3 zwolnice bo robię hamulce
He he przedni most w 323 ? Tak prawie cały rozłożony był na kawałeczki , nawet zobaczyłem co jest pod pokrywą w tej wielkiej bule na środku mostu A tylnego mostu nie ruszałem i obym nie ruszał bo hamulce żyleta z fotela zsadzają teraz :satan:
Obyś nie musiał.. ja po raz kolejny chyba się poddam bo w nowym miejscu mi płyn spierdziela..
Od jakiegoś roku borykałem się z utrudnionym rozruchem ciepłego silnika (kręcił ale nie zapalał )i teraz z gruberem był jakiś słaby a przyczyną tego była tracąca szczelność głowica pompy wtryskowej ,w zeszłym tygodniu zamówiłem w Iławie nową głowicę (koszt 2500zł.i 400zł. przyjazd mechanika wymontowanie i na drugi dzień przywiezienie oraz montaż ). Dziś zapiąłem znowu grubera i przeżyłem szok.... jest nie wyobrażalna różnica przyrostu mocy i to wszystko tylko dzięki sprawnej pompie wtryskowej .Spodziewałem się że będzie może trochę mocniejszy ale takiego powera to się nie spodziewałem ,a morał tego jest taki że pompa wtryskowa to chyba jednak serce silnika o które trzeba dbać .
Mówisz o nowej czy regenerowanej bo cena spora choć z drugiej strony patrząc jak do perkinsa z10 lat temu też było cholernie drogo a najważniejsze że jest efekt bo kasa to rzecz względna.
Koseś ameryki nie odkryłeś z tym że pompa..... ;-)
A co rozumiesz przez tracenie szczelności? bo mi się wydaje że głowica się wytarła i łopatki nie nie dawały ciśnienia....
kolega do fendta 612 za remont głowicy również 2.5 tys ale to nie ten ciągnik aktualnie ... idzie jak rakieta jak na te 120 koni ..
Scoda głowica została założona nowa i już z nadrukiem delphi czyli produkowana już po przejęciu lucasa przez delphi ,pompiarz powiedział że głowica traci szczelność czyli wyciera się kiedyś nawet te głowice regenerowali poprzez nakładanie chromu bodajże ale były bardzo awaryjne bo chrom się płatkami odrywał i zacierała się cała głowica a w niektórych przypadkach to nawet ukręcała się oś .2500 to może i drogo ale nie ma na rynku zamienników ,są tylko oryginały ,fabryczna wytrzymała ponad 9000 godzin ciekawe ile ta wytrzyma ?
W przypadku takiego sprzętu nie ma co się pakować w zamienniki...
Aż żal człowieka ściska kiedy w dzisiejszych czasach kupuje części choćby do 60tki i nie wie jakiej są produkcji... ale wiadomo rynek zalewają części made in china :nooo:
co się dziwić nowa pompa do ursusa turbo 4 cyl to wydatek 2500zł a to zupełnie inna epoka i technologia
Najważniejszy jest efekt i że z częściami niema problemu,może i lepiej że niema zamienników.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Fastrac JCB wszystko o nim
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo