81

Odp: Uszczelka pod głowicą

:wow: Czyżby coś było pęknięte? tłok?, czy może głowica? :hmmm: trochę dziwne :nie_wiem: wszystko wskazywało na walniętą uszczelke pod głowicą hmm

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

82 Ostatnio edytowany przez macherr (2007-04-21 20:22:34)

Odp: Uszczelka pod głowicą

podnoś głowice , zdejmuj miske i wyciągaj tłoki może to tylko pierścienie  jak wyciągniesz to zobaczysz

GG 309772

83

Odp: Uszczelka pod głowicą

koszt ???? no i czy dam rade i jak to zrobic

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

84

Odp: Uszczelka pod głowicą

u mnie kiedyś w T-25 wysunął się sworzeń z tłoka i przerysował tuleję sad

http://img329.imageshack.us/img329/8698/thumbzsrepz2.jpg

85

Odp: Uszczelka pod głowicą

jesli chodzi ci o cylindry to rys nie mialy

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

86

Odp: Uszczelka pod głowicą

Może przed rozkręceniem zmierz ciśnienie w cylindrach pozwoli ci to ściągnąć właściwą głowicę

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

87

Odp: Uszczelka pod głowicą

a jak to zrobic

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

88

Odp: Uszczelka pod głowicą

porzyczasz przyżąd wykręcasz wtryskiwacze i mierzysz , jeśli nie masz gdzie porzyczyć to za zmierzenie zapłacisz parę groszy.

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

89

Odp: Uszczelka pod głowicą

a czy bedzie to duzo wiecej pracy i duzo wiekszy koszt jesli zmienie wszystkie pierscienie

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

90

Odp: Uszczelka pod głowicą

W forszaju wymiana pierścieni to czysta przyjemność nie trzeba odkręcać korbowodów od wału ściągać misy olejowej , a pierścienie są tanie no i jak będziesz wymieniał to raczej wszystkie.

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

91

Odp: Uszczelka pod głowicą

Napisz jak wymieniasz pierścienie bez zdejmowania misy olejowej

92

Odp: Uszczelka pod głowicą

Silnik w forszaju jest tak skonstruowany że jak ściągniesz głowicę to masz tak samo montowane półbloki , czyli cylinndry , odkręcając je masz całe tłoki wraz z korbowodami na wierzchu. wyciągasz te półbloki z tłoków i masz wszystko na wierzchu , zakładając pierścienie ustawiasz jeden tłok w gpw wciskasz półblok nastepnie kręcisz wałem i wciskasz drugi. Na półblokach są tak duże fazy że po ściśnięciu  opaską pierścionki wchosdzą bez problemu.

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

93

Odp: Uszczelka pod głowicą

Piotrfire napisał/a:

Silnik w forszaju jest tak skonstruowany że jak ściągniesz głowicę to masz tak samo montowane półbloki , czyli cylinndry , odkręcając je masz całe tłoki wraz z korbowodami na wierzchu. wyciągasz te półbloki z tłoków i masz wszystko na wierzchu , zakładając pierścienie ustawiasz jeden tłok w gpw wciskasz półblok nastepnie kręcisz wałem i wciskasz drugi. Na półblokach są tak duże fazy że po ściśnięciu  opaską pierścionki wchosdzą bez problemu.

adminku gdybys zechcial opisac dokladniej laikowi co napisales np coto gpw lub o jakiej opasce z faza mowisz

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

94

Odp: Uszczelka pod głowicą

Amigo napisał/a:

Napisz jak wymieniasz pierścienie bez zdejmowania misy olejowej

Silnik IFA ma tą zalete, że są zamontowane w nim jak w komarku, czy motorze, po zdjęciu głowicy możesz wyjąć do góry cylindry i tłoki masz na wierzchu, tak samo jest w silniku Władimirca T 25, piękna sprawa :dance:

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

95 Ostatnio edytowany przez kobi (2007-04-23 22:22:29)

Odp: Uszczelka pod głowicą

@Karlos
ustawiasz tłok w najwyższym punktcie, a opaskę zrobisz ze zwykłej blaszki około 1mm grubości ( owijasz na tłoku i zaginasz końce tak by za te zagięcia złapać obcęgami i móc zacisnąć na tloku ). nakładzasz opaskę na pierścienie ściskasz obcęgami i nasuwasz półblok na tłok i spychająć opaskę pierścienie łatwo wchodzą do tulei. tylko weż kogoś do pomocy i ostrożnie by nie połamać pierścieni itd.itp.

http://img329.imageshack.us/img329/8698/thumbzsrepz2.jpg

96

Odp: Uszczelka pod głowicą

czy sadzicie ze powinienem to robic samemu czy moze jednak zaprowadzic do mechanika

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

97

Odp: Uszczelka pod głowicą

A skąd pewność, że to akurat są winne pierścienie :hmmm:, myślę, że powinieneś najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, bo nie możliwe jest, aby od razu siadły pierścienie i kompresja zaczęła właśnie przez nie uciekać, myślę, że należy dokładnie sprawdzić głowice, czy czasem któraś nie jest uszkodzona, lub czy tłok nie jest pęknięty, bo może się okazać, że biedny Karlos wymieni pierścienie, poskłada silnik i po odpaleniu będzie znowu to samo :uuuu: :wow: sam koszt pierścieni nie jest aż taki duży, tylko ta robota z rozbebeszaniem silnika, tym bardziej, że Karlos z wygospodarowaniem czasu na remont ciągnika ma naprawde kłopot.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

98

Odp: Uszczelka pod głowicą

Czyżby to rozwiązanie nie było jakimś alternatywnym wyjściem z sytuacji dla Karlosa :hmmm:
http://www.allegro.pl/item188729480_sil … a_l50.html

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

99 Ostatnio edytowany przez kobi (2007-04-23 23:41:25)

Odp: Uszczelka pod głowicą

Jak masz dobrego mechanika, to mu daj robotę i nie trać czasu.


Za 1200 zeta, a może mniej to nie ma się co zastanawiać, w żniwa bez problemu weźniesz ze 2500. :smiley:

http://img329.imageshack.us/img329/8698/thumbzsrepz2.jpg

100 Ostatnio edytowany przez karlos (2007-04-24 20:44:35)

Odp: Uszczelka pod głowicą

1200 to duzo i nie duzotanio jak za silnik ale jednak to kupa kasy radzcie co robic niby w dobrym stanie ale jednak nie wiadomo co to

no i po aukcji nawet gdybym chcial to juz za pozno

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]