Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
podnoś głowice , zdejmuj miske i wyciągaj tłoki może to tylko pierścienie jak wyciągniesz to zobaczysz
koszt ???? no i czy dam rade i jak to zrobic
u mnie kiedyś w T-25 wysunął się sworzeń z tłoka i przerysował tuleję
jesli chodzi ci o cylindry to rys nie mialy
Może przed rozkręceniem zmierz ciśnienie w cylindrach pozwoli ci to ściągnąć właściwą głowicę
a jak to zrobic
porzyczasz przyżąd wykręcasz wtryskiwacze i mierzysz , jeśli nie masz gdzie porzyczyć to za zmierzenie zapłacisz parę groszy.
a czy bedzie to duzo wiecej pracy i duzo wiekszy koszt jesli zmienie wszystkie pierscienie
W forszaju wymiana pierścieni to czysta przyjemność nie trzeba odkręcać korbowodów od wału ściągać misy olejowej , a pierścienie są tanie no i jak będziesz wymieniał to raczej wszystkie.
Napisz jak wymieniasz pierścienie bez zdejmowania misy olejowej
Silnik w forszaju jest tak skonstruowany że jak ściągniesz głowicę to masz tak samo montowane półbloki , czyli cylinndry , odkręcając je masz całe tłoki wraz z korbowodami na wierzchu. wyciągasz te półbloki z tłoków i masz wszystko na wierzchu , zakładając pierścienie ustawiasz jeden tłok w gpw wciskasz półblok nastepnie kręcisz wałem i wciskasz drugi. Na półblokach są tak duże fazy że po ściśnięciu opaską pierścionki wchosdzą bez problemu.
Silnik w forszaju jest tak skonstruowany że jak ściągniesz głowicę to masz tak samo montowane półbloki , czyli cylinndry , odkręcając je masz całe tłoki wraz z korbowodami na wierzchu. wyciągasz te półbloki z tłoków i masz wszystko na wierzchu , zakładając pierścienie ustawiasz jeden tłok w gpw wciskasz półblok nastepnie kręcisz wałem i wciskasz drugi. Na półblokach są tak duże fazy że po ściśnięciu opaską pierścionki wchosdzą bez problemu.
adminku gdybys zechcial opisac dokladniej laikowi co napisales np coto gpw lub o jakiej opasce z faza mowisz
Napisz jak wymieniasz pierścienie bez zdejmowania misy olejowej
Silnik IFA ma tą zalete, że są zamontowane w nim jak w komarku, czy motorze, po zdjęciu głowicy możesz wyjąć do góry cylindry i tłoki masz na wierzchu, tak samo jest w silniku Władimirca T 25, piękna sprawa :dance:
@Karlos
ustawiasz tłok w najwyższym punktcie, a opaskę zrobisz ze zwykłej blaszki około 1mm grubości ( owijasz na tłoku i zaginasz końce tak by za te zagięcia złapać obcęgami i móc zacisnąć na tloku ). nakładzasz opaskę na pierścienie ściskasz obcęgami i nasuwasz półblok na tłok i spychająć opaskę pierścienie łatwo wchodzą do tulei. tylko weż kogoś do pomocy i ostrożnie by nie połamać pierścieni itd.itp.
czy sadzicie ze powinienem to robic samemu czy moze jednak zaprowadzic do mechanika
A skąd pewność, że to akurat są winne pierścienie :hmmm:, myślę, że powinieneś najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, bo nie możliwe jest, aby od razu siadły pierścienie i kompresja zaczęła właśnie przez nie uciekać, myślę, że należy dokładnie sprawdzić głowice, czy czasem któraś nie jest uszkodzona, lub czy tłok nie jest pęknięty, bo może się okazać, że biedny Karlos wymieni pierścienie, poskłada silnik i po odpaleniu będzie znowu to samo :uuuu: :wow: sam koszt pierścieni nie jest aż taki duży, tylko ta robota z rozbebeszaniem silnika, tym bardziej, że Karlos z wygospodarowaniem czasu na remont ciągnika ma naprawde kłopot.
Czyżby to rozwiązanie nie było jakimś alternatywnym wyjściem z sytuacji dla Karlosa :hmmm:
http://www.allegro.pl/item188729480_sil … a_l50.html
Jak masz dobrego mechanika, to mu daj robotę i nie trać czasu.
Za 1200 zeta, a może mniej to nie ma się co zastanawiać, w żniwa bez problemu weźniesz ze 2500. :smiley:
1200 to duzo i nie duzotanio jak za silnik ale jednak to kupa kasy radzcie co robic niby w dobrym stanie ale jednak nie wiadomo co to
no i po aukcji nawet gdybym chcial to juz za pozno
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo