1

Temat: Koło pasowe alternatora ursus 385

Chłopoki czy można bez konsekwencji zmienić średnicę koła pasowego alternatora?
W moim wirnik, łożyska, i szczotki wykitowały z 3 trupów które miałem na zapasie skleciłem jeden, niestety nie zmieszczę nominalnego koła pasowego i założyłem mniejsze, nie mam teraz też koła z łopatkami. co myślicie?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

2

Odp: Koło pasowe alternatora ursus 385

ja tez mam koło z łopatkami .. takie powinno byc oryginalnie ..  średnica to jakieś 5-6 cm

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

Odp: Koło pasowe alternatora ursus 385

Mi się alternator skończył to kupiłem na szrocie od skody 105, koło mniejsze niż w starym ale działa już rok, średnica koła wpływa na obroty więc im mniejsze założysz tym szybsze obroty/lepsze ładowanie.

4

Odp: Koło pasowe alternatora ursus 385

ok po prostu zastanawiam się czy nie rozwalę regulatora bo raczej jest on przygotowany do innego ładowania/obrotów.

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

5

Odp: Koło pasowe alternatora ursus 385

Wg mnie to regulator da sobie rade. A te łopatki to wpływają na chłodzenie. ja mam alternator z FSO i śmiga bez problemu (na szrocie koszt 50 zł)

Odp: Koło pasowe alternatora ursus 385

Ja dzisiaj zmieniłem alternator na Boscha z BWM 36. Skoda tez się skończyła i kolejnej nie chciałem zakładać. Ten już ma regulator w środku więc kabel do aku, kabel do zarówki i tyle. Przynajmniej światła nie mrugaja bo na starym regulatorze jak regulator przełączał to mrugały jak choinka.