Odp: Sprzęgło ZT 320/323/325 zasada działania i regulacja
Przepraszam,jeszcze jedna sprawa pedał sprzęgła raz jest miękki a raz twardy,co to może być.Olej jest.
Nie było pytania,już znalazłem odpowiedż.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzęgło ZT 320/323/325 zasada działania i regulacja
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przepraszam,jeszcze jedna sprawa pedał sprzęgła raz jest miękki a raz twardy,co to może być.Olej jest.
Nie było pytania,już znalazłem odpowiedż.
Napisz co było przyczynom ,dla innych użytkowników.
Ustawiłem sprzęgło zgodnie z instrukcją od piotra, nie działał 2 stopień przy 5atm ciśnienia w butli, siłownik się nie wysuwał, rozebrałem go wycyściłem sprawdziłem manszety, wszystko ok złożyłem i dalej nie ma siły się wysunąć. Zwiększyłem więc ciśnienie do 6 atm i sprzęgło działa, ale silownik ledwo co daje radę pchnąc drugi stopień a przy okazji przez moment w czasie pracy wysprzęglika pneumatycznego coś zgrzyta jakby w sprzęgle zwiększyłem do 7atm mniej zgrzyta ale zgrzyta, jest to moment gdzieś pośrodku pracy wysprzęglika pneumatycznego trwa ok 2 sekund. Co tam może zgrzytać. Dodam że przez ok 3 lata nie używałem sprzęgła 2 stopnia podejrzewam że poprzedni właściciel też nie. Na jakim ciśnieniu pracują wam siłowniki pneumatyczne.
Na połowie tego ciśnienia już u mnie działa dobrze. Ciekawe czy sprzęgło masz nie zabrudzone?
Sprzęgła jeszcze nie musiałem ruszać prócz smarowania co jakiś czas 2 kalamitek. Więc co jest w środku to nie wiem . Mam nadzieję że jak trochę pochodzi to będzie lzej i wtedy z powrotem zmiejsze ciśnienie, bardziej niepokoi
mnie ten zgrzyt. jakby jakieś zębatki na siebie nachodziły. Nie wiem. Może coś z ULS. Sam nie wiem.
tak jak piszesz po jakimś czasie sprzęgło się wytrze i będzie potrzebne mniejsze ciśnienie ,co do zgrzytania to coś mi się wydaje że uls był połączony z włącznikiem sprzęgła pneumatycznego ale nigdy w to nie wnikałem,gorzej jak jakieś łożysko poszło.
Sprzęgła jeszcze nie musiałem ruszać prócz smarowania co jakiś czas 2 kalamitek. ....
Tak dla jasności to sprzęgło ma razem 5 kalamitek i dla spokoju ducha warto smarować je wszystkie razem co jakiś czas, a nie tylko dwie...
Sam smarowałem tylko 3 kalamitki, a gdzie te 2 pozostałe?
według mnie powinny być jeszcze na wałku wysprzęglającym co popycha łożysko,ale czy są to sam nie wiembo nie ma zabardzo jak zobaczyć.
W katalogu ładnie je widać, a jak nie zapomnę, to jutro wrzucę eleganckie zdjęcia. Wszystko będzie jak na dłoni...
W katalogu ładnie je widać, a jak nie zapomnę, to jutro wrzucę eleganckie zdjęcia. Wszystko będzie jak na dłoni...
Piotrze gdzie zdjęcie kalamitek z katalogu ?
PiotrK napisał/a:W katalogu ładnie je widać, a jak nie zapomnę, to jutro wrzucę eleganckie zdjęcia. Wszystko będzie jak na dłoni...
Piotrze gdzie zdjęcie kalamitek z katalogu ?
przy regeneracji pompy sprzęgłowej i serwa oraz ustawianiu sprzęgła znalazłem wszystkie 5 kalamitek:)
witam, problem ze sprzęgłem , a mianowicie po ustawieniu odstępu miedzy kołem oporowym a łapkami za pomocą śrubunku miedzy pompka hydrauliczna a pompka pneumatyczną, po wciśnięciu sprzęgła kilka razy odstęp od kola oporowego znika. teraz nie mogę ustawić tego luzu bo skończył mi sie gwint na śrubie , a przy jeździe w tym stanie biegi zgrzytają przy wrzucaniu
pewnie ci padła pompka sprzęgłowa ta pod kabiną
Na pewno pompka, miałem dokładnie to samo.
niby ja wyjolem i wciskalem a ona odbijała calkiem dobrze , agdzie dostane dobry użytek
Wyślij do PiotraK szybko i dobrze Ci zregeneruje.
niby ja wyjolem i wciskalem a ona odbijała calkiem dobrze , agdzie dostane dobry użytek
Zregeneruj, potrzebne części i fachowe rady dostaniesz u PiotraK
niby ja wyjolem i wciskalem a ona odbijała calkiem dobrze , agdzie dostane dobry użytek
A masz sprężynę przy siłowniku pneumatycznym żeby odciągało łożysko oporowe ?
dzieki postaram sie z nim skontaktowac moze jakis numer telefonu?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Sprzęgło ZT 320/323/325 zasada działania i regulacja
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo