1 Ostatnio edytowany przez transit (2007-02-28 18:08:24)

Temat: chłodzenie silnika przez wentylator

miałem problem bo kable od czujnika temperatury , elektromagnesu włańczającego wentylator były poodrywane. mam wentylator który nie ma prędkości obrotowej takiej jak silnik- można go kręcić przy wyłączonym silniku.
rozwiązanie problemu: odkręciłem główną śrube trzymającą pokrywke w wentylatorze- klucz 19

pod pokrywką są śruby na klucz 13

wykręcić jedną o długości ok 2,5 cm i wkręcić w jej miejsce o długości ok 3,5 cm

skutek: wentylator jest na stałe , nie można go obrucić przy wyłączonym silniku, chłodzenie zrobione i nie musiałem się męczyć z tymi kabelkami

2

Odp: chłodzenie silnika przez wentylator

Ja już mam tak zrobione 2 lata a te elektro magnesy  to totalna bzdura i nie są potrzebne bo jak termostat działa to i tak trzyma temperaturę odpowiednią dla silnika

3

Odp: chłodzenie silnika przez wentylator

ja ostatnio kupiłem nowa pompe wodną i nie było w niej elektro magnesu. ..

4

Odp: chłodzenie silnika przez wentylator

no tak ale z jakiegoś powodu ddrowcy wstawili elektromagnes dlaczego?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

5

Odp: chłodzenie silnika przez wentylator

Mi się wydaje żeby szybciej się silnik zagrzał jak np w samochodach. Ciągnik pracując np na wolnych obrotach czy przy lekkiej pracy nie ma szans się nagrzać do właściwej temperatury pracy.

6

Odp: chłodzenie silnika przez wentylator

Więc po to jest termostat, aby silnik nagrzał się do odpowiedniej temp nawet podczas pracy na wolnych obrotach i bez obciążenia, dotyczy to wszystkich silników, także tych w samochodach, jeśli temperatura długo się nie podnosi, to jest uszkodzony termostat i taki silnik to udręka dla kieszeni i jej właściciela, szczególnie zimą, gdy w aucie jest zimno :uuuu:

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg