Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Zt 300 LNG
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Polum gdzie to znalazłeś?
Usiłuje jakoś to zrozumieć. co to za cudo nad regulatorem obrotów i pod filtrami paliwa ta rurka???
Nie no szok !!!! Coś mi się zdaję że to ustrojstwa przy pompie to jest sterowaniem dawką i obrotami silnika jak się przerzuci na zasilanie gazem .
Te fotki znalazłem na niemieckim foru. Więcej informacji tam nie jest, tylko te fotki.
Ten Forsch z LNG jest z niektóre wystawy maszyn rolniczych w okolici Nordhasenu, wiec nie wiem :nie_wiem:
Może lepiej zainstalować coś takiego? https://www.google.pl/url?sa=t&rct= … 6FcD_4JnUA
Trochę odkop Ale to nie jest głupie. Tylko pomyśl to mało opłacalne bo silnik bierze koszt instalacji jest nieopłacalny bo za tyle pieniędzy starczy ci paliwa na parę sezonów, a i tak on musi mieć zwykłą ropę.
chodzi mi tylko o taką hybrydę co wodór by tylko wspomagał prace silnika,dzieki czemu zaoszczedzilibyśmy na paliwie a i mocy może by przybyło ,poprostu dolot wodoru w kolektor ssący:)
W tych instalacjach wodór do tego służy Tylko nie wiadomo jak ze spalaniem i mocą. I zresztą taka instalacja była by niebezpieczna. Jakiś wyciek (gazu?) iskra i gotowe
jest o tym artykuł tygodniku rolniczym
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Zt 300 LNG
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo