41

Odp: Hamulce

Da się to bez ingerencji w skrzynie biegów zrobić ?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

42

Odp: Hamulce

tak ściągasz bęben i wymieniasz uszczelniacz od zewnątrz

43

Odp: Hamulce

Dokładnie,poziom oleju jest poniżej łożyska,a skrzynia i łożyska są smarowane rozbryzgowo.

44

Odp: Hamulce

no ok big_smile dobrze, że bez zaglądania do skrzyni .... PrzemoO - jaki powinien być poziom oleju w skrzyni ?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

45

Odp: Hamulce

Są 3 korki
-spustowy(na dole skrzyni)
-wlewowy(od czoła skrzyni)
-od poziomu oleju(patrząc od przodu z lewej strony na dole)
wchodzi ok 4 litrów oleju
:dance:

46

Odp: Hamulce

jeżeli dobrze kuknąłem to ten od poziomu zwrócony jest w kierunku prawego koła czyli lewego jak się od przodu patrzy tak ?

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

47

Odp: Hamulce

Dokładnie tak

48 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2009-07-25 12:39:22)

Odp: Hamulce

no i jasne big_smile dzięki wielkie leci plus   :beer:   ...  za dużo oleju wlałem :d myślałem ze powinno być dużo więcej niż 4 L big_smile

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

49

Odp: Hamulce

Koledzy mam pytanko. Czy da radę zdjąć bęben hamulcowy w 512 , ten pod sprzęgłem, bez rozbierania samego sprzęgła???
Bo dzisiaj załapałem niezłego rebusa, ale wieczór mnie zastał i musiałem na dziś skończyć.

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

50

Odp: Hamulce

Ja mam pod szlifowany bęben tak żeby szło z ciągnąć bęben bez z ciągania  sprzęgła.

51

Odp: Hamulce

Już poradziłem sobie. Przez otwór w bębnie odkręciłem te 6 śrub na imbus i zdjąłem go razem ze szczękami. Dzięki za odpowiedź - podpowiedź (+).

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

52

Odp: Hamulce

witam koledzy mam mianowicie takie pytanko czym moze być spowodowane to że nie moge odpowietrzyć hamulców ile razy już próbuje i za każdym razem jest dopiero po drugim wcisnieciu pedału, zmieniłem cylinderki nie ma nigdzie wycieku, co robić?

53

Odp: Hamulce

Jak masz hamulec po drugim wciśnięciu to tylko i wyłącznie masz zdarte okładziny to znaczy jest za duży odstęp między bębnem a szczękami jeśli nie masz regulacji tej odległości [bo nie mam takiej maszyny to nie wiem]to wymień okładziny .

54

Odp: Hamulce

Szczęki spokojnie można podregulować, należy wygiąć niewielki płaski śrubokręt i przez otwory podkręcić cylinderki( podobnie było w poczciwym Żuku) Trochę sprytu i będą hebelki jak brzytwa!

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

55

Odp: Hamulce

Czy są dostępne gdzieś zestawy naprawcze do pompki hamulcowej do 514?

Posiadam części do sieczkarni, kombajnów i traktorów Fortschritt, silników IFA 6 i 4- cyl. Kom- 505857445
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1726

56

Odp: Hamulce

ja kupowałem w agromie sępólno

57

Odp: Hamulce

ja do 512 wsadziłem od c 360 mam hamulce jak brzytwa aż tył podnosi

58

Odp: Hamulce

Ja również zaadoptowałem pompkę hamulcową z C360 za ok 30 złotych i super się sprawuje już 4 sezony. Niewielka przeróbka mocowania ,a gwint na rurkę pasuje.

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

59

Odp: Hamulce

Witam mam podobny problem w Kombajnie E514 gdy dusze pedał hamulcowy w ogóle nie hamuje prawdopodobnie jest zapowietrzony i tu moje pytanie czy tylko jest jeden odpowietrznik pod kabiną czy też jeszcze w innym miejscu drugi ?

60

Odp: Hamulce

Też tak miałem  jak kupiliśmy kombajn i myślałem, że trzeba odpowietrzyć, a to pompka już miała dosyć, tzn uszczelniacz wink Odpowietrznik jest jeden przy rozdzielaczu pod kabina i każdy tłoczek ma po jednym odpowietrzniku.