Odp: Hamulce
Da się to bez ingerencji w skrzynie biegów zrobić ?
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Hamulce
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Da się to bez ingerencji w skrzynie biegów zrobić ?
tak ściągasz bęben i wymieniasz uszczelniacz od zewnątrz
Dokładnie,poziom oleju jest poniżej łożyska,a skrzynia i łożyska są smarowane rozbryzgowo.
no ok dobrze, że bez zaglądania do skrzyni .... PrzemoO - jaki powinien być poziom oleju w skrzyni ?
Są 3 korki
-spustowy(na dole skrzyni)
-wlewowy(od czoła skrzyni)
-od poziomu oleju(patrząc od przodu z lewej strony na dole)
wchodzi ok 4 litrów oleju
:dance:
jeżeli dobrze kuknąłem to ten od poziomu zwrócony jest w kierunku prawego koła czyli lewego jak się od przodu patrzy tak ?
Dokładnie tak
no i jasne dzięki wielkie leci plus :beer: ... za dużo oleju wlałem :d myślałem ze powinno być dużo więcej niż 4 L
Koledzy mam pytanko. Czy da radę zdjąć bęben hamulcowy w 512 , ten pod sprzęgłem, bez rozbierania samego sprzęgła???
Bo dzisiaj załapałem niezłego rebusa, ale wieczór mnie zastał i musiałem na dziś skończyć.
Ja mam pod szlifowany bęben tak żeby szło z ciągnąć bęben bez z ciągania sprzęgła.
Już poradziłem sobie. Przez otwór w bębnie odkręciłem te 6 śrub na imbus i zdjąłem go razem ze szczękami. Dzięki za odpowiedź - podpowiedź (+).
witam koledzy mam mianowicie takie pytanko czym moze być spowodowane to że nie moge odpowietrzyć hamulców ile razy już próbuje i za każdym razem jest dopiero po drugim wcisnieciu pedału, zmieniłem cylinderki nie ma nigdzie wycieku, co robić?
Jak masz hamulec po drugim wciśnięciu to tylko i wyłącznie masz zdarte okładziny to znaczy jest za duży odstęp między bębnem a szczękami jeśli nie masz regulacji tej odległości [bo nie mam takiej maszyny to nie wiem]to wymień okładziny .
Szczęki spokojnie można podregulować, należy wygiąć niewielki płaski śrubokręt i przez otwory podkręcić cylinderki( podobnie było w poczciwym Żuku) Trochę sprytu i będą hebelki jak brzytwa!
Czy są dostępne gdzieś zestawy naprawcze do pompki hamulcowej do 514?
ja kupowałem w agromie sępólno
ja do 512 wsadziłem od c 360 mam hamulce jak brzytwa aż tył podnosi
Ja również zaadoptowałem pompkę hamulcową z C360 za ok 30 złotych i super się sprawuje już 4 sezony. Niewielka przeróbka mocowania ,a gwint na rurkę pasuje.
Witam mam podobny problem w Kombajnie E514 gdy dusze pedał hamulcowy w ogóle nie hamuje prawdopodobnie jest zapowietrzony i tu moje pytanie czy tylko jest jeden odpowietrznik pod kabiną czy też jeszcze w innym miejscu drugi ?
Też tak miałem jak kupiliśmy kombajn i myślałem, że trzeba odpowietrzyć, a to pompka już miała dosyć, tzn uszczelniacz Odpowietrznik jest jeden przy rozdzielaczu pod kabina i każdy tłoczek ma po jednym odpowietrzniku.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Hamulce
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo