Odp: Ursus 385 awaria silnika, ciśnienie nagle spadło.
Dzięki zacznę od tego ale zastanawiam się czy od razu nie zwalić głowicy i nie zregenerować.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus 385 awaria silnika, ciśnienie nagle spadło.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzięki zacznę od tego ale zastanawiam się czy od razu nie zwalić głowicy i nie zregenerować.
a paliwo sie nie cofa i czy masz problem tylko przy pierwszym rozruchu po dłuższym postoju czy codziennie rano
Codziennie, chyba się nie cofa , on spala bo dymu od ciula jak kręcę tyle , że nie może zaskoczyć. Jak dam mu trochę ognia pod kolektor to łapie od razu
A może nie spręża dobrze i jak jest zimno nie może dojść do samo zapłonu?
Wyjąć wtrysk i sprawdzić ciśnienie sprężania , jak słabe to próbę olejową. Sprawdzić wtrysku i pompę , jak wszystko będzie dobrze zrobione i ustawione to przy - 5 jeden obrót i musi zapalić oczywiście rozrusznik musi kręcić z odpowiednią prędkością....
Zanim to wszystko zaczniesz robić weź go zimnego na zaciąg zapał i zobaczysz czy odpali inaczej.
Dzięki za rady. Sprawdzę na zaciąg ale nie wiem czy coś to zmieni bo rozrusznik kręci szybko i energicznie (baterie mam nowe). Po niedzieli zacznę od wtrysków , zadzwonię też do majstra co robi głowice jakie ma moce przerobowe , jeżeli by zrobił w miarę szybko to od razu bym i to ogarnął. Kurcze szczerze mówiąc to po przeczytaniu tego tematu lekko się przeraziłem tym jakie kolega Fenol miał przygody z c385 , moja jeszcze aż takich rogów nie pokazała i mam nadzieję , że nie pokaże...
A dlaczego od razu głowicę sprawdź to ciśnienie sprężania jak Koseś pisze. Wtryski sprawdź czy odpowiednio "piszczą". Maskę tylko zdjąć i bak wystarczy odchylić. Luzy zaworowe przy okazji warto sprawdzić.
A bo pomyślałem ,że jak już zwale maskę i zbiornik paliwa , wyjmę wtryski i zdejmę pokrywę klawiatury żeby zajrzeć do zaworów to od razu podjąć trochę więcej roboty i głowice zrobić.
U mnie dzisiaj 912 rozdarła filtr oleju ten co jest na skrzyni biegów po skosie. Z tego co wyczytałem to w 912 powinien być wkład i obudowa aluminiowa a był zwykły blaszany wymienny.
W 912 to już chyba wymienne właśnie były. Moja ma takie szklanki i wkłady w środku.
Ja już takiego kupiłem i chwile to pochodziło ale dzisiaj rozerwało filtr i muszę przerobić tak jak ma być.
A bo pomyślałem ,że jak już zwale maskę i zbiornik paliwa , wyjmę wtryski i zdejmę pokrywę klawiatury żeby zajrzeć do zaworów to od razu podjąć trochę więcej roboty i głowice zrobić.
Wyjęcie wtrysków:
4 śruby od maski ewentualnie trzy od tłumika jak jest w masce zluzować dwie poduszki bak odchylić i po 2 szpilki na każdym wtryskiwaczu plus przewody paliwowe.
Do klawiatury 4 śruby więcej.
Do głowicy trzeba cały bak z mocowaniem węże od termostatu filtry paliwowe z mocowaniem kolektory a samą uszczelkę będziesz dłużej skrobał niż całe sprawdzenie wtrysków.
Filtry na skrzyni miałem dolny ssący duży pojedynczy w takiej aluminiowej obudowie górny był tłoczny "puszka" od c360 z silnika nigdy nie uszkodziły się.
Bywały wersję głównie w zetorze dolny podwójny wkład jakby szklanki, górny papierowy
914 i młodsze miały dolny taki jak u mnie pojedynczy pod skosem góry papierowy w aluminiowej obudowie.
Te papierowe bywało że się zgniataly jak olej był za gęsty.
Ciekawostką jest to że na tym wkładzie jak w 360 olej filtrowany był na powrocie z niskociśnieniowego obiegu. Olej na filtrze papierowym filtrowany jest na pełnym przepływie mikropompki.
Ja zmieniłem filtr jak kupiłem ciągnik i zrobiłem jakieś 60 mth i rozerwało go w miejscu zagięcia.
Może wadliwy był. A ja może faktycznie zacznę od wtrysków. Dzięki chłopaki
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus 385 awaria silnika, ciśnienie nagle spadło.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo