Temat: Wycie pompy

Sprawa wygląda tak. Wyje mi pompa albo rozdzielacz nie wiem nie znam się. Olej jest nawet świeży smile. Stan wszystko ok smile. Myślę, że jest to wina pompy. Tak wyję czy to coś wisi czy nie czy w górę czy w dół. Dodam, że mój 303 miał tura jak go kupowałem.

2

Odp: Wycie pompy

"Tak wyję czy to coś wisi czy nie czy w górę czy w dół."

o co chodzi w tym zadaniu ? kaca po świętach wyleczyłem ale nie mogę tego rozszyfrować... wink

3

Odp: Wycie pompy

Ok już piszę dokładnie smile. Podczas używania podnośnika słychać wycie. Czy mam coś zawieszone na tuzie czy nie. Podczas podnoszenia pługa wyje, aż piszczy. jak go opuszczam to też wyje. Tylko w momentach podnoszenia i opuszczania.  Nawet jak podnoszę i opuszczam same cięgna gdy niczego nie mam zawieszonego jest to wycie i piszczenie.

Na szybko chciałem przekazać moją myśl ale za bardzo skróciłem smile.

4 Ostatnio edytowany przez Helmut (2013-04-03 15:20:45)

Odp: Wycie pompy

Masz zapowietrzony układ > spieniony olej > wyje rozdzielacz. Pompa ma za duże luzy i zasysa powietrze, dziurawe/zatkane/nieszczelne węże zasilające pompę/pomieszane oleje. Przerabiałem temat. Nieszczelność pompy, różne oleje robiły swoje - zregenerowałem pompę, zmieniłem cały olej - jest znacznie ciszej.
A filtr hydrauliki??

5

Odp: Wycie pompy

U mnie to samo jest praktycznie od początku. Oleju jest w normie nawet ponad norme. Wywaliłem filtr hydrauliki i nadal to samo. Wszystko działa więc jeździ się dalej

6

Odp: Wycie pompy

Filtra nie ruszałem ale jakby był zatkany to by wolno podnosił agregat koło 1 tony. pług 500 teraz a był phx. Podnosi szybko ale już mnie to denerwuj- wycie. Będzie ciepło to rozbieram i szukam usterki. Dzięki za diagnozę.

7

Odp: Wycie pompy

Kończy ci się pompa
tzn pęka w środku ta tuleja z tłoczkami dlatego piszczy ja też tak miałem

GG 16238418

8 Ostatnio edytowany przez Grzegorz89 (2013-04-03 18:39:52)

Odp: Wycie pompy