Przepraszam ale wprowadziłem was w błąd przez własną niewiedzę
Wysuwa się tłoczysko w tym siłowniku zaznaczonym na czerwono na obrazku, a on jest na olej o ile się nie myle, a siłownik zaznaczony na niebiesko to jest ten pneumatyczny? (o ile znów się nie myle), a więc ten pneumatyczny jest cały pchany przez ten hydrauliczny czyli to jest cały czas I stopień, tak jak to napisaliście wcześniej. Po naciśnięciu do oporu pedału sprzęgła powinien zadziałać I i II stopień ale działa tylko I bo siłownik hydrauliczny się wysuwa a pneumatyczny nie
No to żeby dojść czemu nie działa ten pneumatyczny od II stopnia odkręciłem ten stycznik na ściance kabiny, zdjąłem ten kątowniczek i sprężyne no i wtedy można spokojnie nacisnąć palcem ten guzik, to włączam zapłon no i naciskam ten guziczek i słychać tylko takie podwójne pyknięcie gdzieś pod deską rozdzielczą coś takiego jak przerywacz no ale powietrza nie słychać (tak jak to jest kiedy się włącza żółwia albo napędy) i siłownik pneumatyczny ani drgnie. Czyli zepsuty jest elektrozawór, tak?