Odp: problem z wom zt 323
Tomek323, gdzie jest zdjęcie z opisem dźwigni twojego autorstwa na forum bo nie mogę znaleźć? A chcę Patrykowi 3802 pokazać która może być przyczyną jego kłopotów
szukam ale zaraz wstawie nową
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » problem z wom zt 323
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tomek323, gdzie jest zdjęcie z opisem dźwigni twojego autorstwa na forum bo nie mogę znaleźć? A chcę Patrykowi 3802 pokazać która może być przyczyną jego kłopotów
szukam ale zaraz wstawie nową
proszę bardzo
Dziękuję,
a więc u mnie podobne objawy do twoich Patryku wystąpiły po "zabawach" z pokrętłem D
D nic nie napsoci tylko F
U mnie właśnie D wczoraj napsociło i godzina w plecy zanim znalazłem przyczynę.
Jeszcze jeden seger chyba Ci zrzuciło, który trzyma zębatkę napędzajacą krótki wałek z którego idze napęd na pompę oleju i WOM. Mnie podnośnik działał tylko na załączonym WOM-ie bo zębatka z WOM-u przytrzymywała tą zębatkę napędzającą. Jak spuścisz olej ze skrzyni i odkręcisz dolny dekiel to przypatrz się dobrze czy nie lata pierwsza zębatka od przodu.
W zeszłym roku jak wjechałem w bagno z glebogryzarką to ciągnik siadł i wałek z glebogryzarki miał za duży kat, przyblokował WOM w ciagniku, a że wcześniej już raz tak miałem i założyłem po 2 segery na dole to tym razem zrzuciło mi zębatke z tego krótkiego wałka. Zostało odpiac wałek z glebogryzarki, właczyć WOM i wtedy dopiero mogłem ją podnieść, bo tak pompa nie miała napędu.
Zębatka nr.6 a seger 111 ten strzałką zaznaczony. To jest rysunek skrzyni z zt303 ale powinno być podobnie w zt323
U mnie wom jest właczony właśnie cały czas, wec powinna działać bymnajniej działa bo właczam ja przy zapalonym ciągniku to słychac zgrzytnienie zanim wskoczy na wałek, własnie do czego służy kokrętło D i F oraz wajchy H G i E H i G u mnie są odłączone u dołu
To chyba ten seger znajomy przyspawał przez to okno od dołu.
G i H to ten "mechaniczny EHR" zbędna rzecz, tylko po odkręceniu tego ustrojstwa dźwigienkę na rozdzielaczu trzeba zablokować w tylnej pozycji. Gdy nie zablokujemy nic nie idzie samemu podpiąć ramiona same idą do góry.
robiłem opis tego obrazu ale nie mogę tego odgrzebac
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=3877
jest odgrzebałem ten temat
Ponad miare? No chyba kolego Tomek żartujesz?? To co może mam siac nim siewnikiem konnym 1,5m? ponoć 6t udźwigu ma forszaj to z agregatem ma niedawać rade? bez pierdół, 16tka czy tam 12tka a nawet 10tka ursusa ma mniejszy udźwig i często gęsto pękaja im albo plecaki albo skrzynia pośrednia i jakoś do dnia dzisiejszego chodzą.
jak jesteś taki mądry to sobie sam napraw
Tomek co ma piernik do wiatraka? Stwierdziłem swoje zdanie i poniekąd prawdę gdyż sugerujesz że przesiliłem go... To właśnie temu kupiłem forszaja bo kierowałem się siła masą i uciągniem a nie ursusa chodź każdy ze znajomych odradzał zakup, pewnie temu ze nie ma tego sprzętu w okolicy i dla nich jak jadę wyglada że statek kosmiczny leci. Skoro uważasz że masz racje ze nie nadaje się on do tych sprzetów to trzeba będzie jaknajszybciej sprzedać i kupić sobie 16tke:P
Nie wiń Tomka tylko siebie że nie sprawdziłeś wcześniej udźwigu.
Patryk jeśli miałbyś zamienić Forsza na 16 to ja bym się poważnie zastanowił. 1614 ma skrzynię 3 biegową i tak zestopniowaną, że do roboty w polu masz 2 biegi. Ja wolałbym pokombinować dołożyć siłowniki pomocnicze w 323 niż zamienić się na Ursusa
no dobrze ale jeśli nawet przesilił hydraulike to w którym miejscu mogło najszybciej sie coś uszkodzić? roździelacz, pompa, siłownik, nie ma wiecej elemntów za to odpowiedzialnych
Przesilić hydraulike w starym klamocie? Jak? Przecież tam wszystko jest tak wytarte że nawet zawór bezpieczeństwa nie jest potrzebny.....
Masz barometr to sprawdź ciśnienie jak nie to podłącz jak mówiłem z pompy odrazu na siłownik tylko ostrożnie!
Ja juz chyba nie zamieniłbym u 1634 na zt 323 no chyba że 303 na 323 to tak innej opcij nie ma
Oj ja poważnie o tej zmienie nie mówiłem dałem przecież ":P" gdyby tak było niekupiłbym, ale akurat jestem w trakcie rozbiórki dokładniejszej, wymieniłem zawór bezpieczeństwa bo jednak był wysypany poczęści ale problem został słabo podnoszonej pompy, wałek ten co idzie ze skrzyni ma luz tzn przesuwa sie i przesówka była wytarta z jednej strony i ktoś załozył ja w drugą stronę i teraz zsuwa się z wałka bo też wytarła się więc prawdopodobnie tu tkwi problem.
Mówiłem żeby zacząć od pompy
Niestety panowie efekt bez zmian tzn tak powiem spuściłem olej zrobiłem pompe załozyłem nalałem olej pierwsze podniesienie opuszczenie ok ale znowu podniesc to samo... i problem jest taki ze burzy bardzo olej gdzies chyba pompa główna łapie powietrze, czy jest możliwe ze np na orbitrolu tez łapie pompa powietrze i temu burzy olej i pompa główna niedaje rady? bo w zbiorniku dosłownie piana jest
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » problem z wom zt 323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo