Odp: sprzegło
Jak by co, to ja mam same okładziny tarcz sprzęgła. Jedną okładzinę, tą od strony silnika, na tarczy jezdnej (tej, której nie widać w okienku, która najszybciej się zużywa) dajemy zawsze grubszą o 0,5mm i tak polecam. Dwie nowe okładziny z nitami (stalowe rurkowe - nigdy inne) mam w cenie o połowę mniejszej niż cała tarcza sprzęgła, o której pisał Miras1232 trzy posty wyżej.
Na pewno Miras będziesz wymieniał uszczelniacze w obudowie sprzęgła. Pamiętaj wówczas abyś jeden uszczelniacz, ten od strony silnika, założył sprężynką na zewnątrz, tzn., sprężynką do silnika. To jest bardzo ważne. Drugi, od strony sprzęgła zakłada się normalnie, tzn., też akurat sprężynką do silnika.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy. Piszę poprawnie po polsku.