Odp: sprzegło
I tak moim skromnym zdaniem to bedzei ten od prawej strony bo ma duzy otwor do oleju a ten drugi z lewej ma maly wiec zapewne do hamulcow... Tak tylko chce dokladnie wiedziec ktory pozniej popuscic podczas odpowietrzania
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » sprzegło
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
I tak moim skromnym zdaniem to bedzei ten od prawej strony bo ma duzy otwor do oleju a ten drugi z lewej ma maly wiec zapewne do hamulcow... Tak tylko chce dokladnie wiedziec ktory pozniej popuscic podczas odpowietrzania
Mam małą prośbe jak opisujecie jakiś problem piszcie jakiego ciągnika dotyczy :gun:
zt 323
mam pytanie czy jak nacisne sprzęgło to siłownik pneumatyczny powinien odrazu zadziałać czy dopiero po włączeniu żółwia?bo nie dochodzi mi do niego powietrze po naciśnięciu samego sprzegła
u mnie działa chyba odrazu bo jak lekko nacisne to jest dalej leciutko tak jakby coś wspomagało nacisk. zapala się czerwona lampka i jak puszczam jesk psiknięcie powietrza.
Pod dżwignią pedału sprzęgła w kabinie jest stycznik drugiego stopnia sprzęgła . Gdy naciśniesz pedał do końca załączy on zawór elektropneumatyczny i uruchomi drugi stopień sprzęgła (druga możliwość załączenia drugiego stopnia sprzegła to klawiszem na desce rozdzielczej )Co do tego co pisze Transit to w tym ciągniku jest reakcyjne,hydrauliczne wspomaganie sprzęgła i dlatego jak naciśniesz po chwili zaczyna iść lekko ale tylko pierwszy stopień sprzęgła . :stu:
Miras masz namyśli ten czujnik który jest na końcu pompki sprzęgłowej?czy mówisz o innym?
To nie jest ten czujnik na końcu pompki sprzęgła, tylko on znajduje sie przy pedale sprzęgła w przedniej ściance kabiny pod deską rozdzielczą, to taki malutki kątowniczek przykręcony śrubkami szóstkami ze sprężynkami założonymi na te śrubki, sprężynki te odpychają ten kątowniczek.
już wiem o jaki chodzi a czy do tego kątowniczka podłączone są jakieś kable,czy jak to ma działać? i mam jeszcze jedno pytanie czy jeżeli pedał sprzęgła chodzi ciężko to jest za to odpowiedzialne powietrze czy wspomaganie olejowe czy może jedno i drugie?
Dokładnie, od tyłu dochodzą kabelki, a jeśli pedał idzie ciężko, to tylko i wyłącznie wina wspomagania olejowego, bo pneumatyka działa dopiero po wciśnięciu pedału do samego końca, gdy ten kątowniczek zamknie obwód elektryczny i zadziała przekaźnik elektropneumatyczny, który włącza siłownikiem powietrznym drugi stopień sprzęgła.
jezeli nie zadziała siłownik to nie zadział drugi stopień a jeżeli nie zadziała drugi stopień to nie zadziała także żólw oraz nie włączy sie także WOM czy dobrze główkuje?
Panowie mam prośbę organizacyjną , starajcie się trzymać tematów sprzęgło to sprzęgło a nie włączanie napędów. Transit przenoszę twoje posty
oblukałem swojego 323 i faktycznie jest stycznik pod pedałem sprzęgła jeden z kabli był odłączony więc go podłączyłem i ciekawe co będzie.Jak tylko poskładam silnik to zaraz sprawdze czy wszystko działa a tymczasem dzięki za pomoc!
Witam wszystkich!
Kupiłem fortshrita 323A. Bardzo ciężko wciska się pedał sprzęgła jakby wspomaganie nie pracowało. Nie można go wcisnąć do końca by załączył się siłownik pneumatyczny. Czym to może być spowodowane?
Masz uszkodzone manszety na wspomaganiu reakcyjnym lub słabą pompę od wspomagania . Pozdrawiam
Możesz mi wyjaśnić co to są te manszety, pompa nowa.
Witam Mam Pytanie Czy W 303 D Trzeba Wyciagac Silnik Zeby Wymienic Np Tarcze Sprzegla Doradcie Mi Prosze Mam Problem Musze To Rozkrecic Bo Cos Mi Tam Wali A Czasu Malo Pozdrawiam Wilym 74
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » sprzegło
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo