1

Temat: Zwolnica 303

Witam,
W moim 303 wyczułem dość duży luz wzdłużny, taki jak w C-360 gdy odkręci się nakrętka wału koła. Rozkręciłem zwolnice doszedłem do tego co widać na zdjęciach i kompletnie nie wiem o co tu chodzi może robił to już ktoś i wie jak się do tego zabrać, zlikwidować ten luz, na czym te luz występuje i jaka jest jego przyczyna. Zamieszczam zdjęcia. Pozdrawiam

http://i42.tinypic.com/34eyvzc.jpg
http://i44.tinypic.com/2nkqm4n.jpg

2

Odp: Zwolnica 303

Ale gdzie jest luz ,na frezach zdjęcie 1 ,czy całe satelity zdjęcie 2

3

Odp: Zwolnica 303

Jak jest dokręcone koło i stanę z boku i zacznę go bujać to wyczuwa się i słychać pukanie tak jak w c-360,jak odkręci się ta nakrętka od wału koła.A tutaj wszystko wygląda ok,a nie mogę zlokalizować luzu?

4

Odp: Zwolnica 303

Jak pokręcisz kołem i patrząc na protektor jest luz od kostki bieżnika do następnej to tak powinno być .

5

Odp: Zwolnica 303

Luz może być na wieloklinie ,na łożysku baryłkowym zewnętrznym i na łożysku wewnętrznym ,nie wiem gdzie jeszcze możesz mieć luz?

6

Odp: Zwolnica 303

Mi to wygląda na wytrzaskany wieloklin

7

Odp: Zwolnica 303

Po rozebraniu zwolnicy coś zabezpiecza jeszcze satelity i wałek przed wyjęciem ? mam zdjętą zwolnice, widze tyle co na zdjęciu i ani drgnie a mam luz spory na wałku wchodzącym w tylni most. W wątku "Leci olej z czopów tylnych kół" Tomek pisał żeby wyjąć cały wieniec a u mnie nihuhu on nie chce wyjść :stu:

8

Odp: Zwolnica 303

na wałku co idzie w most jest seger musisz go wypiąć ale przed nim jest dekiel z uszczelniaczem i wtedy można wybić całą ośkę z satelitami na zewnątrz z tego co pamiętam to bardzo trudno wybić kto wie czy na prasę nie trzeba jechać,na satelitach jest jeszcze tulejka z takiego materiału co się robi płytki drukowane do elektroniki ona na pewno też będzie miał luzy.