1

Temat: pęknięcie korpusu skrzyni

Cześć
Wczoraj jak rozwiązywałem problem z wałkiem wom kilka razy walnąłem przez drewno wprawdzie w wałek od tyłu i na to wygląda że spowodowałem pęknięcie od dekielka pod przekładnią wom ku górze po lewej stronie.
Cieknie olej, kropla na 2 sekundy. Do pęknięcia jest dostęp od wewnątrz i od zewnątrz. Nie mam żadnego doświadczenia w reperowaniu takim korpusów i nie wiem jak to zrobić właściwie.
Zastanawiam się czy nie byłoby rozsądniej zastosować jedynie klej który zabezpieczy przed przeciekiem.

co zrobić, czym i jak.
jestem tym przerażony narobiłem bigosu a mam jeszcze nim pracę.

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

2

Odp: pęknięcie korpusu skrzyni

JAk się nie widzi to ciężko coś doradzić....
Kobieta Ci  w za dużym talerzu jeść daje ....
Korpusy od 323  są takie same jak w 303?
W człuchowie na złomie są 2 jeden goły drugi prawie pełny

3

Odp: pęknięcie korpusu skrzyni

ja mam gościa który szyje bloki i takie pęknięcia u nas robił 2 silniki od kombajnu standardowo pęknięcie za pompą i chodzą któryś sezon i niema problemu

Świat należy do młodzieży Stary robi Młody leży

4

Odp: pęknięcie korpusu skrzyni

Coś mi się zdaje, że to nie młotek tylko to mocniejsze podniesienie agregatu i wytarganie wałka spowodowało pęknięcie. Długie to pęknięcie masz? Doraźnie to dobrze odtłuścić i zakleić jakimś klejem 2 składnikowym no i na końcu pęknięcia nawiercić otwór żeby dalej nie szło.