Odp: Ciśnienie oleju w silniku
Nie ruszałem. Jutro obejrzę filtry. A wskazówka nie drży...
http://www.youtube.com/watch?v=oFEkZx2UT2s
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://www.klasyczny.com/forum/viewtopi … 6128#p6128
+103 / -1
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Ciśnienie oleju w silniku
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie ruszałem. Jutro obejrzę filtry. A wskazówka nie drży...
Ja trochę rozciągnąłem sprężynę i zmieniłem kulkę to teraz na rozgrzanym mniej spada, mam zalany w miarę swierzo olejem, wlane 23l, to na bagnecie jest ok 1cm powyżej górnego stanu, dziwne że spadło nagle może uszczelka puszcza któraś, myslałem też o przewodach do klawiatur może się śrubka popuściła?
Nie wiem chodzi jak zegarek....
Panowie jesienią robiłem górę silnika. Panewki zostały wału nie ruszałem. MIałem ciśnienie po odpaleniu 5.5 na gorącym 2,7 przy wolnych obrotach. PO remoncie były orki cisnienie było zbliżone do tego przed remontem. Po robotach przy jakiś lekkich pracach i transporcie spadło.
Nie wiem czy nagle czy nie. Teraz mam 3,5 po odpaleniu i 2,5 na gorącym na wolnych obrotach. A na pełnych przybywa z 0,3 bara. Olej ten sam z tego samego źródła mobil delvac . Myślałem że mało oleju bo bierze, dolałem 2 litry i nic. Czy ktoś mi powie ile powinno być go na bagnecie bo w chwili obecnej nie wiem ile go mam....
Z tego co wiem są różne bagnety i jak rozmawiałem kiedyś z ojcem Piotra K. Opisałem mu jaki mam bagnet to stwierdził że mam zły ! Po wlaniu 23 l. Oleju tez mam ok 1 cm ponad stan. .. jesli chcesz dokładnie co mam na bagnecie ( jakie cyfry ) mogę Ci podać jutro bo obecnie nie jestem u siebie.
Ja też miałem zawsze ponad stan. Tylko jakoś nigdy nie przywiązywałem uwagi to tego ile ponad....
Pewnie na bagnecie będzie 13 dół, 17 góra, ale to nie przez to spadło ciśnienie, jest duży spadek na zimnym a mały na gorącym może trzeba podpiąć inny zegar i zobaczyć, a najlepiej to rura w pole i wyjdzie,
" a najlepiej to rura w pole i wyjdzie,".............. tłok bokiem
Coś się dzieje ,tylko co ?
U mnie w kombajnie jak popuściła się rurka aluminiowa łącząca pompę z blokiem to też spadło ciśnienie do 1 atm i potem złapał na panewce.
Zajrzyj do filtra i kulki zobacz czy tam nic się nie dzieje ...
Zajrzałem i "o Ku*****a", wymieniłem na jakieś gówno filtrona, odpaliłem i jest super, ale dzwoniłem do Piotra ma mi wysłać 3 szt.
Zaciągneło filtr? Jaki miałeś wkład?
No. Nie wiem co to za marka podejrzewam że sędziszów. Piotr mówi że robią takie i kojarzę że w sklepie mają filtry tej marki. Jak filtron tylko z siatką metalową z zewnątrz. Wsadziłem filtrona bo był na półce i jest ok ale jak dojdą te od Piotra to wyrzucę.
Zajrzałem i "o Ku*****a", wymieniłem na jakieś gówno filtrona, odpaliłem i jest super, ale dzwoniłem do Piotra ma mi wysłać 3 szt.
z tych wszystkich to chyba filtron jest na czsie, oby nie hart
W kombajnie mam sędziszów drugi raz i nic nie było z nim źle, może trafiłeś na kiepski.
Kombajn pracuje kiedy jest ciepło olej jest rzadszy......
Dobry filtr to podstawa! Można zalatwic sobie silnik przez takie dziadostwo ... najważniejsze że nic nie poszło i przyczyna znaleziona; )
Krzysiek po ile Piotr ma te filtry, bo będe musiał u siebie zmienić
żona płaciła za paczkę chyba 130 za 3 szt.
Paczka, filtry, uszczelki, guma do bąka
Chyba bo nie otwierałem jutro będę wymieniał...
Założyłem filtr oleju od Piotra, nie wiem jak to jest możliwe ale przestało spadać smarowanie, traktor po odpaleniu czy na wolnych czy na wysokich obrotach ma max ciśnienie, chodził jakieś 20minut, wcześniej na wolnych od razu spadało do połowy, zobaczymy jak się podgrzeje i troche popracuje
Panowie jest problem. Chodzi dokładnie o ciśnienie na silniku w fordzie. Jak na zimnym zapalę jest 10bar na max obrotach a jak się lekko zagrzeje to ma 6,5 na pełnych obrotach na lekko rozgrzanym silniku. Nie wiem czy ryzykować robić na tym bo zostało mi na głęboko pod rzepaki zrobić.... Nie wiem jakie ciśnienie,będzie mieć na dobrze rozgrzanym silniku...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Ciśnienie oleju w silniku
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo