Temat: instalacja na przyczepę
mam pytanie czy można przerobić zt 323 na dwuobwodowy układ pneumatyczny
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » instalacja na przyczepę
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mam pytanie czy można przerobić zt 323 na dwuobwodowy układ pneumatyczny
kolego spójrz tutaj
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=39 chłopaki już kiedyś opisywali coś takiego ale trzeba się wtajemniczyć
mój ma 2 obwody. a jak trzeba to 1
coś można pokombinować zawsze
krzysiek a miałbyś jakoś to rozrysowane jak to zrobić
Zrobię fotki wrzucę
Koledzy, zakupiłem przyczepę ciężarową do drewna i ma ona hamulce dwu obwodowe i jest na poduszkach. Chcę przerobić instalację we forszu na dwa obwody oraz zasilanie poduszek bo docelowo zamiast 323 ma być fastrac (ale na to trzeba jeszcze trochę oszczędności(. Może ktoś z Was wspomógłby mnie zdjęciami z takiej instalacji w Waszych ciągnikach lub podpowiedziami jak to zrobić. Z góry dzięki za informacje
Dołóż z innego 323 który był wyposażony w układ 2obwodowy.
A były 323 bez dwuobwodowej?
U mnie jest, ale widziałem kilka bez. Czy ktoś wyjął czy oryginalnie to już nie wiem. U mnie podłączyłem pod 2obwodowy układ przyczepę i nie hamowała... Nie wiem co tam było, zrobiłem na jeden obwód i hamuje,.
ja też mam chyba tylko jeden obwód hamulców na przyczepe i nie widziałem nigdy w swoim ciagniku zeby bły dwa wyjścia na przyczepe
też nie myślałem, że w oryginale miały wyjście na dwa obwody
ja mam 3
A możesz jakieś zdjęcia podesłać i podpowiedzieć jak co i gdzie zamontować?
Niemcy dorabiali bo fabrycznie tylko jedno obwodowy był ale łatwo dorobić bo też mam 2 obwodowy i 1 obwodowy w ciagniku a obydwa działają
łatwo tzn?
Czerwony podłączasz do zbiornika zamiast zaworka do kostki, a żółty do takiego okrągłego zaworu pneumatycznego zamiast zaślepki z prawej strony pod pompką hamulcową i już.
Dobrze napisane a ja mam czerwony podłączony trujnikiem do rurki która wychodzi z pod tego właśnie korka
A ja właśnie zauwazyłem że w zt 323 jest taki sam zawór jak w przyczepach do przełączania siły hamowania,wy też tak macie?jest on tuż przy zbiorniku oleju.
Czerwony podłączasz do zbiornika zamiast zaworka do kostki, a żółty do takiego okrągłego zaworu pneumatycznego zamiast zaślepki z prawej strony pod pompką hamulcową i już.
Czerwony podłączyłem do butli, poduszki i pneumatyka w przyczepie ładnie się pompują. Żółty podłączyłem do jedynej zaślepki z prawej strony jaka była ale jest problem bo ciśnienie podaje nią cały czas a powinno tylko w momencie hamowania :uuuu: Czy może ktoś wspomóc mnie fotkami w pod które dokładnie miejsce powinien byś podpięty w forszu przewód do żółtej słuchawki. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » instalacja na przyczepę
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo