Odp: instalacja na przyczepę
Na tym okrągłym zaworze, co ciśnienie spuszcza z układu jednoobwodowego podane ciśnienie otwiera zawór, jutro poszukam kabila od telefonu to Ci to pstryknę.
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » instalacja na przyczepę
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Na tym okrągłym zaworze, co ciśnienie spuszcza z układu jednoobwodowego podane ciśnienie otwiera zawór, jutro poszukam kabila od telefonu to Ci to pstryknę.
Byłoby super.
dołączam się do prosby kolegi bo tez bym zamontował takie hamulce gniazda mam przewody tez skombinuje tylko żeby było widac jak to odpowiednio podpiąć
Już udało się zrobić na dwa obwody. Nawet nie było to takie trudne. Rzeczywiście Marku było tak jak pisałeś tylko zamiast zaślepki był wąż podłączony z powrotem do trójnika. Pewnie była instalacja dwu obwodowa tylko ktoś ją zdjął. Podłączyłem pod trójnik czerwoną a z zawora żółtą i teraz wszystko gra. Poduszki w przyczepie i hamulce nabija. Jedyny mankament to po wciśnięciu pedału hamulca przyczepa ładnie hamuje ale hamulce na przyczepie odblokowuje po kilku sekundach ale to może wina zaworu na przyczepie. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
czytam i czytam i nie mogę znaleźć.... Pożyczyłem przyczepe na pneumatyce dwuobwodowej i w zt 323 mam czerwoną "klamkę" a żółtej nie mam Po podłączeniu czerwonej poduchy się napompowały... żółty przewód z przyczepy podpoiłem do srebrnego wyjścia w ciągniku ( tak jak czytałem ma za zadanie sterowaniem hamulców) i wszystko ładnie tylko jak wciskam pedał hamulca w ciągniku to hamulce się odblokowują a jak puszczam pedał to blokują... efekt odwrotny do zamierzonego.... co jest przyczyną ? może ktoś pomoże ?
Przyczyną jest to, że żółty normalnie nie dostaje ciśnienia podobnie jak srebrny po wciśnięciu pedału hamulca, puszczasz pedał idzie ciśnienie na żółty i zaczyna hamować. Wszystko jest ok. Musisz dołożyć przewód do zaworu pod prawym akumulatorem. Ma zaślepione wyjście. Tam się wepnij.
Tak, bo tu przychodzi ciśnienie z zaworu hydropneumatycznego. Ten giętki wężyk przyczepiony do metalowego łącznika z lewej idzie do zegara i dzięki niemu zegar pokazuje, że im mocniej wciśniesz pedał hamulca to większe ciśnienie idzie na zawór i zaślepkę którą wskazałeś. Jeśli z niej weźmiesz ciśnienie to masz sterowanie na żółtym wężu przyczepy.
Nie wiem o co chodzi, ale nikt nie chce się dzielić wiedzą z zakresu hamulców dwuobwodowych. Jak to rozkminiałem, to wszędzie jak grochem o ścianę. Wiedza tajemna i cisza, a przecież to 2 przewody wpięte w gotowe gniazda i hamulce dwuobwodowe w ZT za kilkadziesiąt zł.
Fortschritt w języku Goethego oznacza postęp i tego się póki co trzymajmy.
Marku wielkie dzięki za poradę i wyjaśnienie co i jak....... WIELKI "+'' Dla Ciebie...
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ pneumatyczny » instalacja na przyczepę
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo