Od strony prawnej to tak jeśli już jest pojazd musisz zrobić opinię pojazdu z opomiarowaniem, to robi rzeczoznawca, samochód musi być zarej na osobę na którą musi być działalność, składasz zezwolenia na gminy na których będziesz działać na każdą gminę oddzielna zgoda, zezwolenie w ochronie środowiska u mnie wydaje to Lublin na podstawie opinii rzeczoznawcy, później przyjeżdżają i oglądają czy ta opinia jest prawdziwa, teren na którym znajduje się baza parkingowa musi być utwardzony i ogrodzony a i żeby dostać zezwolenia w gminach musisz mieć tzw gotowość do zlewania ścieków na że zlewni na którą będziesz wywoził nieczystości
Od strony pojazdu to większość co jest w ogłoszeniach to pojazdy w których jest coś do zrobienia, najczęściej beczka robi się rzadka lub pompa trup, a to nie małe koszty, czy tak jak ja kupiłem ciężarowy asenizacyjny i muszę bulić podatek drogowy, większość działających na jako specjalny bo kiedyś było obejście w przepisach, teraz jak byś robił nowy pojazd czy zabudowę to już będzie zarej jako ciężarowy asenizacyjny, co do wielkości beki ja mam 10m3, i z tego co się zorientowałem to na początek ok, bo klientów na razie za dużo nie mam, Ci co już długo latają to potrafią łączyć dwa zlecenia w jedno jak ma 15m3 ale jak po jedno szambo to koszt paliwa jest większy zatym mniej zarobku.
I jak byś już wchodził w to nigdy w życiu nie kupuj auta Volvo fl tak jak ja to zrobiłem bo po prostu do tego modelu nie ma części zamiennych zamienników i jak jakaś awaria to z częściami problem
Najlepiej Scanię albo dafa, w manach rama nie wytrzymuje i pęka między kabiną a beczką
I to chyba tyle, sama papierologia to czas ok dwóch miesięcy,
Biznes nie jest w cale taki śmierdzący a jak się rozkręci to myślę że na chleb się zarobi
W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz"