Odp: Silnik Ifa 6VD
OK,i jak zrobis kapote, bede nova alternativa?
Ja uwazam zalozyc dwie chlodnice za siebie,od 303 lub Ifa W50.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
OK,i jak zrobis kapote, bede nova alternativa?
Ja uwazam zalozyc dwie chlodnice za siebie,od 303 lub Ifa W50.
Też można dać dwie. Tak jak mówisz. Tu jest nowa większa maska https://drive.google.com/file/d/0B2lhkv … p=drivesdk
:brawo:
Bardzo ladne, zrobiles wiele dobre roboty.
Ja juz mam przygotowany silnik 6VD w uchwytu, robilem remont wału korbowego.
bamreras masz może piasty z ośką na tył od sieczkarni lub kombajnu
to bamreras:
Mam male pytanie. Niechales na silinku jedno lub dwie gumowe sprzegla?
Ten moj silnik 6VD od sieczkarnie ma tylko jedno i nie wiem, czy to nie jest malo. Forsch ZT303 ma na silniku dwie ty gumy pro lepszy wychyleni, kiedy sie ram skręca podczas jazdy na dziurach, w lesie itp.
Zobaczylem różne fotki montazu 6VD do Forsza i ktoś ma jedno gumowe sprzeglo i ktos dwie.
:nie_wiem:
Mam jedno. 6vd nie ma takich dużych wychyłów to i dwa nie potrzebne. Tylko do montażu najlepiej cofnąć tylne gumy o grubość kapelusza, czyli około 8cm. Rama nie jest z gumy zeby niewiadomo jak się skręcała...
Bamreras,rama nie z gumy ale rama w 303 jest w kształcie c ,a w 323 jest c zaspawane płaskownikiem dla wzmocnienia.
No fakt.
No dobrze,ale kiedy bede rame mocniejsze, ale nigdy na 100%, tak silnik na dale biede wolny w gumach przy ramie, nie tak jak na E281 lub 512 itp, i tam dale nie jest wola dla przepływ boczny.
Moj pomysl jest na dalej miec i na silniku 6VD obie sprzegla gumowe tak jak na 4VD w ZT303
Ten problem nie uwidzisz teraz,ale za rok czy dwa bideziesz miac w silniku osiowe lub radialne lozyska KO,lub cos innego KO.
No mozno tam u was sa równe ziemia, ale dla nas sa 15-25% gorki w polu i dziury 1m w liesie niejest nic specjalnego, i dla tego na te sprzegla gumowe patrzę z innego spektra.
Mozno jestem paranoikiem,ale co nie jest dla nas na 200% , to jest slabe :-(
Widział ktoś dla was Forsza na tylnych kolach przy pracy?
https://www.youtube.com/watch?v=0Bd4DRgZ_Yc
Wszystko ma limity i te ja je dla Forsza stale zmieniam :-D
Tak chlopaki, myslecie i rozwijaćie, jestem tutaj na dalej.
Czesc i zycze wiele wodky dla wasze Wielkenoce.
Pavel z Czech :beer:
Jak założyliśmy nowe opony na tył do 303 i pojechałem orać z phx 5 a było sucho na glinie i do tego Góra to 303 stanął dęba
Jak zt 300 był w użyciu to na glinie pod górkę wiecznie pług na 2 kołach ciągał. Przednie koła służyły mu do nawracania...
Chyba już mówiłem, ale jeszcze raz powtórzę. Lubię Czechów. Bezwarunkowo, nie wiem dlaczego.
Ja 323 stawiałem dęba w B 201 na poprzeczkach przy podorywaniu ale było sucho jak skała
Witam wszystkich Kolegów i od razu przepraszam za zaśmiecanie forum , straciłem wszystkie kontakty na telefonie i proszę o kontakt wszystkich kolegów którzy mają nr do mnie aby sie odezwali . Pozdrawiam I czekam Kamil .
Bamreras:
Ile godzin juz masz szrobione z tym silnikem 6VD?
Mam pytanie, to szprzeglo gumowe jest nadal OK? Nie ma problemow?
200-300 godzin i nic się nie dzieje. ten jeden kapelusz daje radę..
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo