Odp: Silnik Ifa 6VD
Tomek odwracałeś w nim fotel i kiere i jeździsz tyłem czy jak to jest zorganizowane ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tomek odwracałeś w nim fotel i kiere i jeździsz tyłem czy jak to jest zorganizowane ?
na te parę hektarów nie opłaci się przerabiać siedzenia i kierownicy ,pomęczę się na radzie tak myślę o tuzie ale przeprowadzić napęd to kupa roboty.
chyba że napęd hydrauliczny, np od 516 hydrostat. Co do 6 cylindrowego silnika w ZT to był ostatnio na olx 323 bez silnika za 2000 zł. I tak se myślę bo mam do dyspozycji silnik od jelcza SW 680 turbo z 516. W traktorze to mógłby chodzić na pół gwizdka i dawałby radę. A ten silnik to gabarytowo porównywalny do 6 IFY
dam dobrą radę nie kupujcie pod żadnym pozorem ciągnika bez silnika czy uszkodzonym bo skrzynia też będzie zgon ,wiem po sobie .Co do silnika od jelcza w forszaju to byłby odlot 240km ,chciałbym takim się przejechać.
Tez raz uwazalem kupic tanio ciagnika bez silnika na dorobiene tego 6VD,ale jest to tak jak pisze tomek,na pewno jest lepszy kupic calego ciagnika i sprawdzać jego funkcji.
Myszle,ze mocniejszy silnik nad okolo 180km juz nie jest dla Forszajta praktyczne, ta wydajność nie jest mozno v polu wykorzystać i biegi sa na granicy twierdza.
Ja mam w planu zalozic ten 6VD + turbo dla lepszego spalania i troche usunąć dawki paliwa i zmniejszyć wydajność na okolo 160km, tym silnik nie bede cierpieć i bede miac dobre zużycie.
Co o tym myśleće?
Ja myślałem kiedyś zamontować silnik 6VD SRL i ustawić pompę na ok 130 KM.
Tez możliwość,ale tych tych silnikow SRL jest malo.
Dla nas je juz malo i tych 6VD SRW, przed 3 laty uratowałem go ze zlomu, byla tam cala sieczkaren E280 po remontu.
Ja myślałem kiedyś zamontować silnik 6VD SRL i ustawić pompę na ok 130 KM.
Marku tam idzie ustawić moc od 90 km w tych silnikach mowa o wszystkich 6 cylindrowych
Czegoś nie rozumiem ;wsadzić silnik 180koni i zmniejszyć do 130tu?
Nie będę się wymądrzał, ale SRL z urzędu ma mniejszą moc tylko nie wiem ile fabrycznie. Na moje potrzeby 130 koni to byłoby połącznenie potrzeb, możliwości i ekonomicznej eksploatacji.
SRW ma 170KM przy2200 to SRL oryginalnie nie ustawiali na więcej.
Może i zmniejszyć ale za to jaki moment obrotowy..... Żadna czwórka nie da takiej radochy...
Wsadzajac silnik chlodzony powietrzem nie trzeba ramy przedluzac
z zmniejszaniem dawki trzeba uważać bo zawory się wypalą.
Tomaszu ale są słowa PiotraK kiedyś dyskutowałem z nim o tym.
Wsadzajac silnik chlodzony powietrzem nie trzeba ramy przedluzac
Mam kumpla, z którym kombinujemy przesunięcie przedniej osi o kilkadziesiąt centymetrów w tył aby poprawić zwrotność, ale w tym celu trzeba przekonstruować mocowanie płyty przedniej osi. Idąc w tym kierunku można to dostosować tak, że da się zamontować dowolny silnik.
z zmniejszaniem dawki trzeba uważać bo zawory się wypalą.
A jak się wstawi turbinę, to nie ma podobnego ryzyka?
z zmniejszaniem dawki trzeba uważać bo zawory się wypalą.
Tomek jak mówił kiedyś Piotr te silniki bardzo często montowano w agregatach prądotwórczych z ustawiona mocą 90-100 km
tomek1974 napisał(a):
z zmniejszaniem dawki trzeba uważać bo zawory się wypalą.
Temu nie rozumiem, dlaczego sie zmniejszaniem dawki paliwa zawory wypalą u tego diesla?
To przecież nie jest silnik benzynowy, gdzie chuda miesza szkodzi silnika.:nie_wiem:
Ja wsadziłem pompę od sieczkarni więc ma swoją moc.
To nie jest tylko o pompie, ale o jej ustawienia.
Mam ustawioną na maxa w zakładzie
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo