Odp: Silnik Ifa 6VD
Myślę że wszyscy są ciekawi i czekają na jakieś fotki z przeróbki i jak to teraz wygląda
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Myślę że wszyscy są ciekawi i czekają na jakieś fotki z przeróbki i jak to teraz wygląda
Jeszcze te przerobki nierobim, juz na to niemam do zniw czasu, tak to bede robic po sezonie na jesień. :nie_wiem:
Teraz zbieram informacje co k temu potrzeba.
Jeszce nie jestem zdeklarowany czy ramie na Forszajtu w połowie ciąć, albo posunięcie przednego mostu i chlodnice na ramie do przodu.
Nie wiem czy to jest mozliwe, ponieważ ramie sie zbiega do przodu jak na szerokość tak i na wysokość. Kazdy te ramie cia i to mi się nie podoba. :nie_wiem:
Co o tym myśleće?
11:45 turbo szóstka
https://www.youtube.com/watch?v=QGSfO2HllaY
mam pytanie do posiadaczy silników 6 garowych w kombajnach i sieczkarniach ile one palą na godzinę ropy ? bo jedne są manna a drugie ifa.
U mnie wychodzi 15 litrów na godzinę
to mi się podoba a czym różni się silnik manna od ify chodzi mi bardziej o pojemność? pompę wtryskową ?dane techniczne ?
sławek77 powiedz mi na jakich obrotach silnika młócisz 524 ? pomału zaczynam sie rozglądać za tym silnikiem i jeszcze jedno od samochodu jakby kupił to trzeba coś przerabiać?
Pewnie regulator obrotów i kolektory....
ok 2150 obrotów
Do matadora chcesz włożyć ?
sprzedałem (na dniach na zabrać) silnik od 516 i zakładam mniejszy i ten od mana najbardziej mi pasuje 150km to jest to i 15 literków paliwa na godzinę a nie 25 ,cheder zrobię 4 metry i kombajnik będzie cacy. Na początku chciałem zrobić większe sita i go tym przyspieszyć ale na moje teraz małe kawałeczki to bez sensu i postanowiłem go zwolnić czyli mniejszy silnik i cheder.Na złom czy części go nie sprzedam bo za dużo w niego włożyłem.
6ct107 przy 170KM miał 600Nm, a jaki moment obrotowy ma ifoskie 6vd z sieczkarni?????
Bez problemu ma ok. 750Nm. Wszystko zależy od stanu silnika i pompy wtryskowej. Taki moment może osiągnąć nawet jak będzie ustawiony na ok. 100KM....
to mi się podoba a czym różni się silnik manna od ify chodzi mi bardziej o pojemność? pompę wtryskową ?dane techniczne ?
Różni się dosłownie wszystkim. Ten od MAN'a, to jest już zupełnie inny silnik, taki nowocześniejszy i ładniejszy , ale w razie problemów to portfel wyczyści Ci dużo bardziej niż typowa Ifa z np. sieczkarni. Przy tym jest znacznie bardziej skomplikowanym silnikiem, bo ten z sieczkarni to dokładnie taki sam jak z traktora, tylko o dwa garnki większy.
tylko wyczytałem że ifa lubi bardziej paliwo od mana ,pojemność nie wiele większa a może łyknąć 5 literków więcej jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.
dawno temu koledzy w lesie zrąbki robili i cały tabor to IFA 60 z Niemiec tyko szukali z silnikiem MAN , I bardzo sobie dawały radę lepiej od 6 ifa
Dla uściślenia. 6ct107 w autobusie h10-10 osiągał 170KM przy 2600obr i posiadał max moment obrotowy 600Nm przy jakich obrotach osiągał max moment nie wiem. Montując taki w ciągniku pelnej mocy by noe osiągał ponieważ we forszu wystarczyło by mi 2200obr.
Z kolei ifa 6vd 14,5/12-1 SRW osiagała 170KM przy 2200obr, jednak mkmentu obrotowego dla tak ustawionego silnika nigdzie nie znalazłem.
Podejrzewam Piotrze że mówiac o tych 100KM myślisz o silniku ograniczonym do obrotówdo 1200-1500obr tak by max mocy nie osiągał by go diabli nie wzięli....
sprzedałem (na dniach na zabrać) silnik od 516 i zakładam mniejszy i ten od mana najbardziej mi pasuje 150km to jest to i 15 literków paliwa na godzinę a nie 25 ,cheder zrobię 4 metry i kombajnik będzie cacy. Na początku chciałem zrobić większe sita i go tym przyspieszyć ale na moje teraz małe kawałeczki to bez sensu i postanowiłem go zwolnić czyli mniejszy silnik i cheder.Na złom czy części go nie sprzedam bo za dużo w niego włożyłem.
Niedaleko mnie gościu zrobił taki sam patent ,założył silnik od sieczkarni i heder zwęził na 4,5 metra .Efekt po skoszeniu paru hektarów kombajn poszedł w krzaki, nie dawał rady a za kombajnem rosło bardziej niż w originale .Kombajny tak mają że jak dasz im towaru mniej to gubią tak samo jak dasz za dużo.
opinie są podzielone
Próbuj ,może tobie przeszczep wyjdzie lepiej.
nigdy w to nie wątpię już bym dawno to zrobił ale szukam silnika w oryginale w rozsądnych pieniądzach a gdzie bym nie zadzwonił to było grzebane albo 5 tyś za 6 kupie cały samochód i chyba tak zrobię bo z reszty zrobię przyczepę ,będzie bez papierów ale będzie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo