141 Ostatnio edytowany przez poulm (2016-11-21 14:54:12)

Odp: Silnik Ifa 6VD

to Andrew:

Jak sie ciagnik sprawa w polu lub w transporcie, kiedy jest przod o tych 8cm wyszej? Nierobi to problemy?
Ta przerobka sie mnie pozdawa coraz wiecej, jest tam mozliwost powrotu na silnik 4VD itp, nie trzeba ciac wal napedowy i rame, pozostaje taki sam rozstaw osi kół i całkowita długość ciagnika. Tylko jest pysk troche wyszej.

I k temu sprzeglu, co tak zalozyc szersza tarcza sprzęgłowa?

142

Odp: Silnik Ifa 6VD

U mnie ramę musiałem podnosić o 10 cm. Dla kierowcy to nie robi różnicy.  . Trzeba to solidnie zrobić bo kermit ma bardzo dobre hamulce na przedniej osi. Różnica jest przeogromna czy to w polu czy z przyczepą po drodze. Jeździ się tak jakby innym ciągnikiem .

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

143

Odp: Silnik Ifa 6VD

To wierzę, silniki 6VD maja wiele lepszy rozkład momentu obrotowego, to jest oczywiste. O wydajnośći za dzień nie mówię, na wielkim polu uwazam s plugiem 6skib co mam, ze moze zrobic przez 15ha i to juz jest ciekawe.

Chce juz latoś w zimie ostatecznie tez zrobic zalozenie tego 6VD SRW, wsystko juz mam przygotowane, tylko jest potrzeba by więc wytrwalo moje zdrowie, caly ubiegly rok byłem
na zwolnieniu lekarskim :wow: sad
Wsystko sa da zriobic, ale jak sa w polędwicy zle kłopoty, tak idzie wsystko do gówna :uuuu:

144

Odp: Silnik Ifa 6VD

Lubię Czechów.

145

Odp: Silnik Ifa 6VD

poulm jakiej mocy masz teraz fortschritta? masz turbo to pewnie 150 koni będzie co?

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

146

Odp: Silnik Ifa 6VD

To niewiem,nieladuje silniky na max,tylko okolo 0,3-0,5Baru, tak moc bede okolo 125-140k.
Nie chce z tego 4VD strapić wicej mocy bez jego lepszy przebudowy, dla tego chce isc do 6VD, tam jest wiecej mozliwosci, korekcji mocy i wytrzymałość.Chce sa pomaly przesuwac w przod i uwidze co sie uda.

147

Odp: Silnik Ifa 6VD

Andrew  było bak zmniejszyć a nie tak z boku ramy go zamontowałeś

GG 16238418

148

Odp: Silnik Ifa 6VD

Chociaż ma nisko i wygodniej tankować

149

Odp: Silnik Ifa 6VD

Ja to tak tez mam i jest to praktyczne,nie musze dzwigac wysoko kanister. :brawo:

150

Odp: Silnik Ifa 6VD

Bardzo dobre miejsce na zbiornik. W niczym nie przeszkadza a tankowanie to czysta przyjemność. Zauważ że w miejscu zbiornika mam filtr powietrza a z przodu silnika nie ma już miejsca na obudowę filtra . Tak jak Poulm pisze to jest dobre rozwiązanie. Mniejszy zbiornik to częste tankowanie, a u mnie nie raz na oryginalnym zbiorniku paliwa brakowało. Gdyby było gdzieś jeszcze miejsce dołożył bym jeszcze jeden zbiornik, tak z 60 litrów.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

151

Odp: Silnik Ifa 6VD

Na silnik 6VD to jest malo, nie wytrzyma caly dzien. Juz i u mnie przy 4VD+turbo nie wytrzyma caly dzien w orki. Uwazam dac dalszy zbiornik pod prawe schody, jest tam jeszcze troche miejscza.

152

Odp: Silnik Ifa 6VD

A nad silnik jak w ursusach / zetorach?

Lepiej być nie może, co będzie się okaże....

153

Odp: Silnik Ifa 6VD

A co se strony?
http://www.fotos-hochladen.net/uploads/cimg9304neultjzns651i.jpg

154

Odp: Silnik Ifa 6VD

Mozno czasem z silnikem 6VD+turbo dam rade i taki plug :dance::D:walka:
http://www.farming2015mods.com/wp-content/uploads/2016/05/Fortschritt-ZT-303-V-ZT-403-FS-2015-1.jpg?x97252

155

Odp: Silnik Ifa 6VD

Polum 👍👌🙉

156

Odp: Silnik Ifa 6VD

to Andrew: z czego mas ten filtr powietrza? Z jakies ciezarowki?

157

Odp: Silnik Ifa 6VD

Ten filtr był razem z silnikiem.  Rozmiar w filtronie jest AM 404 i pasuje do jakiegoś MAN'a obudowa jest metalowa. U mnie żeby nie bylo za dużo przeróbek filtruje od środka do zewnątrz filtra. Myślę że to będzie dobrze działać, obudowa jest umocowana na silniku przez to jest połączona na sztywno z kolektorem ssącym .  Wkład jest większy niż dwie sztuki z 323 . Jak chcesz to mogę zrobić kilka zdjęć.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

158

Odp: Silnik Ifa 6VD

To na pewno urob kilka zdjec,bede wdzięczny za inspirację, to mnie interesuje, ten problem jescze niemam wymyślony.
Uvazalem dac dva filtry olejowe jak ma Zetor 10145 - 16145 obok siebie,ale niewiem, to zajmuje dużo miejsca. Mozno tez bede lepszy jeden wiekszy z jakies cizarowki,dla nas ze zlomu mozno od Tatra lub Liaz.

159

Odp: Silnik Ifa 6VD

A może jeden filtr z claas dominator 100/105? Można kupić z rozbiórki?

160 Ostatnio edytowany przez poulm (2016-11-24 16:45:29)

Odp: Silnik Ifa 6VD

Co myslicie,mozno to tu juz kdzies je pisane,ale jest lepszy olejowy filter jak ma Zetor 16145 lub papierowy jak maja ciezarowki?
Ja mam na kazdym Forszajtu olejowy filter ze Z16145 a myszle,ze kiedy bede robic w zniwach w prochu, tak ten papierowy bedy szybko zatkany. :nie_wiem: