Pooglądałem jeszcze raz obrazki w katalogu i są 2 wersje. Jedna ma dodatkową rurkę omijająca chłodnicę oleju, a druga wersja nie ma tego. Ta chłodnica to jest trochę jako dociążenie przodu, bo ona chłodzi część oleju wracającego z układu kierowniczego. Reszta oleju może wracać bezpośrednio do zbiornika. Z prawej strony na bocznej ściance zbiornika oleju nad korkiem spustowym, jest taki dziwny trójnik. Do niego są przykręcone rurki, jedna idzie do chłodnicy, a druga na kostkę, w którą wkręcony jest zawór regulujący ciśnienie.
Ten trójnik jest przykręcony do zbiornika. Na teraz nie wiem co jest w nim, ale powinien mieć połączenie ze zbiornikiem, tyle tylko że przydławione. Jeśli nie będzie tam zdławienia to praktycznie cały olej wróci do zbiornika oleju, bo i po co miałby się męczyć i przeciskać przez chłodnice. Jeśli masz spuszczony olej ze zbiornika oleju to odkręć ten patent i pooglądaj go dokładnie, może ktoś tam łapy wsadził, nie mając większego pojęcia i "poprawił" konstruktorów