Odp: Wariator
Tak jak pisze Marek. 5 minut i po robocie.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Wariator
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jak pisze Marek. 5 minut i po robocie.
przyczyna tkwiła w tym ze jakis baran nie załozył na kole pasowym na skrzyni takie go cienkiego łozyska!Koło to pracowało na dwoch a powinno na trzech
też mi trzęsie więc postanowiłem rozebrać koło pasowe przy skrzyni mam to w częściach ale nie bardzo wiem gdzie ma być to 3 łozysko? W katalogu są tylko 2 i uszczelniacz .
Czy ono ma być w miejscu zaznaczonym strzalką?
Uploaded with ImageShack.us
wg katalogu pozycja 13 to uszczelniacz a nie łozysko
Uploaded with ImageShack.us
Witam. mam pytanie odnośnie obudowy przyspieszacza. na moim nie ma tej szyny , zaznaczonej na rysunku. czy zamiast tego można wspawać osobno taka prowadnice na osłonę łożysk (dołączone zdjęcie), na którą działają bezpośrednio tłoczki przyspieszacza, czy może ona nie musi być usztywniona za pomocą tej "szyny".
http://www.fotoload.pl/index.php?id=8de … cbbe56b847
http://www.fotoload.pl/index.php?id=543 … 40bc31d370
Myślę że możesz to zablokować w jakiś inny sposób , to trzyma tylko obudowę łożyska wzdłużnego aby się nie obracała .
zamontowałem blokadę domowym sposobem aby obudowa łożyska oporowego się nie obracała i aby nie ścierało uszczelniaczy (załączony link) oraz wytoczyłem tuleje (link nr 2 ) i w ten sposób wyeliminowałem luzy, jak na razie bo wszystko wyjdzie w praniu jak pojedzie w pole ( tzn. "wyjdzie w praniu")
http://www.fotoload.pl/index.php?id=cc1 … a943006774
http://www.fotoload.pl/index.php?id=ae8 … 0c57bd9d73
MAM E 514 i z wariatora wyrzuca mi ocej o co chodzi
O dobre obyczaje !!!
chodzi o to żeby najpierw się ładnie przedstawić
MAM E 514 i z wariatora wyrzuca mi ocej o co chodzi
Cześć kolego!!!
Takie awarie się zdarzają. wystarczy zwalić wariator i za nim są dwa siłowniki hydrauliczne które go przesuwają. Trzeba je zwyczajnie zregenerować. Czasem wystarczy wymienić komplet uszczelniaczy za 30 zł, a niekiedy trzeba zainwestować w sworznie i tulejki, ale więcej jak 150 zł to nie kosztuje.
Witam mam dla was ciekawy link ,na pewno sie wam przyda .Pozdrowaski
Forum to nie allegro, daj sobie spokój
zawsze sie znajdzie jakis co mu to przeszkodzi i badz tu dobry dla ludzi ,na bolączki cieknących przyspieszaczy kupujcie dalej te badziewie w sklepach i wymieniajcie te dziadoskie oringi i niech wam cieknie ,i sciagajcie te wasze wariatory hahaha.
zawsze sie znajdzie jakis co mu to przeszkodzi i badz tu dobry dla ludzi ,na bolączki cieknących przyspieszaczy kupujcie dalej te badziewie w sklepach i wymieniajcie te dziadoskie oringi i niech wam cieknie ,i sciagajcie te wasze wariatory hahaha.
Cześć kolego FORWALD
Nie jesteś ani pierwszym, ani ostatnim który częściami do Fortschrotów obraca i nie uznawaj się za mistrza świata i okolic, bo są tu na forum tacy, którzy dysponują odpowiednim towarem(takim samym lub lepszym) i do nich mamy zaufanie, a ty chcąc zdobyć rynek powinieneś być miły, uprzejmy, elegancki i kulturalny. W przeciwnym razie nikt od Ciebie nic nie kupi, bo ceny masz z kosmosu i nie ma jakichkolwiek przesłanek, że to co piszesz jest prawdą.
Jakaś ta firma MDW biedna .Skromne opakowanie (woreczek) z xero karteczką
ja wiem co mam i ile to kosztuje w MDW a po drugie to ci ktorzy zakupili oringi to wiedza i ich mozna pytac o opinie ,,a Ty progres co mozesz mowic jak ich w rence nie miałes,a co do karteczki to jest odcieta od rachunku,a po drugie mam na to dokument potwierdzajacy zakup w MDW, ja wiem ile kosztuje zdrowia i nerwow jak cieknie wariator i dokladnie tam opisalem. Pozdrawiam wszystkich
MAm pytanie mianowicie trafił się przypadek taki że wariator tzw przekłądnia bezstopniowa musi być wyważona w całości czyli 2 połówki razem by ich nie bujało wariator został rozłożony wymienione łożyska poskłądany i szarpie go w prawo i lewo na pełnych obrotach .... czyli został źle złożony niestety nikt przez rozbieraniem nie wpadł na pomysł by zaznaczyć jak było i teraz moje pytanie czy jest oryginalnie jakiś punkt na oby dwóch częściach zaznaczony jak powinno być ? tak by wywwrzenie wróciło ? bo szukam jakichś informacji i nie mogę znaleźć ...
a może uchwyt wariatora ma luzy ?
nie nie nie ma takiej opcji
po prostu wyląda to tak jakby koła były nie wyważone .... hmm wariator jest na 8 śrub skręcany .... hmm więc chyba będę musiał kombinować ... tylko roboty od cholery ...
Witam, mam problem z tym kołem napędowym w 512 co są siłowniki, z wariatorem. Od paru lat dobiegają z niego takie dziwne dźwięki, jak kombajn chodzi to słychać tylko to koło, nie bardzo takie postukiwania... I jak złapie za to koło to się rusza na klinie tak około z 1cm. Przyśpieszacz dobrze działa tylko trochę trzęsie na 1 biegu na pełnym przyśpieszaczu ale nie jest to dokuczliwe bo kosimy na drugim bez, nic nie cieknie... Czy to normalne? nie chce tego rozbierać w trakcie sezonu. Co powinienem wymienić? Czy nie ruszać tego? pozdrawiam
wyrobiona tuleja lub oś lub to i to
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Wariator
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo