161

Odp: Wariator

No to dobry klej i popraw po fabryce albo rozbieraj i im zawieź na wymianę.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

162 Ostatnio edytowany przez Matey (2018-07-11 09:12:43)

Odp: Wariator

nie ma tam zadnego dojscia zeby poprawiac, daja na wymiane, tylko nikt mi nie zaplaci za rozbieranie dwa razy, stracony czas i pierd*lenie sie z wysylkami zwrotnymi. nowa oś swoja drogą jest robiona chyba z plasteliny, ale szkoda strzepić ryja na jakosc tych czesci

pytanie mam jeszcze, czy przed wałem jezdnym wewnatrz kombajnu jest blacha, która powinna byc przed wałem czy za wałem? bo moja jest troche skrzywiona i widac ze lekko jezdzi po wale

163

Odp: Wariator

Ja mam ori zieloną obudowę na stanie po 512 ale niestety pod jednym z łożysk wyrobioną  i pewnie też nie warto tego naprawiać. Jakość części  nowej produkcji jest żenująca... założysz stare i śmiga a nowe to gówno jakich mało.

Siły na zamiary zmierz....

164

Odp: Wariator

Witam. Powie mi ktoś co po kolei zrobić aby zdjąć wariator ? Uciekl mmi olej. Czy aby zdjąć koło pasowe wysypy i wariator muszę zdjąć najpierw koło i obudowę łożyska z lewej strony kombajnu ?

165

Odp: Wariator

Nie. Sciągasz pas jezdny i
Z prawej rozkręcasz tylko nakrętkę na osi tą po środku . Jak masz kola przednie oryginalne i kombajn ustawiony na wąsko to być może musisz zdjąć prawe przednie koło bo może nie zejść wariator

Siły na zamiary zmierz....

166 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2020-07-25 03:08:32)

Odp: Wariator

Po zdjeciu pasa odkręć nakrętke z  wału jezdnego i ściągaj cały wariator. Jeżeli sam nie schodzi to dobrze o nim świadczy a wtedy spróbuj uderzając wewnętrzną stroną wariatora zbić. Jak to nie pomoże to montuj ściągacz. Żeby darować sobie za niedługo tą samą robotę,  wymień cylinderki i tłoczki na nowe. Ja 3 razy wymieniałem aż w końcu wymieniłem wkład i mam dwa lata spokój,  oby tak dalej.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

167

Odp: Wariator

Ja bym od razu obudowę proponował wymienić albo chociaż sprawdzić  bo sam 2x rozbierałem wymieniałem uszczelniacze i  tłoczki i wywalało dalej

168

Odp: Wariator

Bo to jeszcze trzeba dobrze złożyć. Mi mechanik raz tak złożył że nie mógł wcisnąć tulejek więc je z jednej strony " zebrał " żeby był stożek i ładnie weszły. A finał tego był taki że przez to nie siedziały w gnieździe sztywno tylko miały luz 2mm i najzwyczajniej w świecie po dniu tą samą awarię przerabialiśmy. Muszę wejść ładnie i bez jakiegokolwiek luzu.
A najlepiej złożyć na częściach niemieckich.
Sprawdź łożysko oporowe.

Siły na zamiary zmierz....

169

Odp: Wariator

To słaby punkt tych kombajnów. Mam na to pomysł. Dam starą obudowę żeby w utworach gdzie przychodzą tulekji zrobić gwint i olejki dorobić na wymiar tak żeby były wkręcane A uszczelnienie pomiędzy tulejką A tłuczkiem zrobić na manszety. Powinno wtedy trzymać.

E 516 na części
Telefon 695 076 269