Temat: Rozbudowa hydrauliki Deutz Fahr Agroprima 4.56

Witam!

Mam w moim Deutz-u dwie pary wyjść hydrauliki zewnętrznej z opcją pływającą. Pod jedno wejście z pary pierwszej mam podpięty przedni TUZ (siłownik dwustronny jedna strona podłączona,a druga strona siłownika w powietrze). Drugie z pierwszej pary wejście wolne. Przedni TUZ wykorzystuje do pługa śnieżnego, a także do dźwigania balastu. Do użytku została jedna para, a do agregatu uprawowo-siewnego potrzebne dwie pary(hydropak, znaczniki). Przed zimą postanowiłem rozbudować hydraulikę o dodatkową sekcję. W instrukcji obsługi znalazłem, że były wersje z trzecią sekcją. Rozdzielacz jest skręcany i po odkręceniu dekielka zaślepiającego ukazały się trzy otwory w czym dwa między sobą się łączyły(przepływ), a trzeci był zakorkowany. Dorobiłem taki dekielek z nyplami aby można było wpiąć na wężach hydraulicznych dodatkowy klasyczny rozdzielacz jednosekcyjny z opcją pływającą. Jedną stronę wyprowadzenia sekcji zaślepiłęm w drugie wpiąłem przedni TUZ, dorobiłem dźwignię sterowania i wmontowałęm w miejscu gdzie fabrycznie występowała trzecia. Git malina wszystko zadziałało i mam wreszcie dwie wolne pary wyjść z tyłu.
Problem pojawił się dziś, gdy odczepiłem pług. Chcąc opuścić nieobciążony podnośnik - unosi się sam do góry. Włączam opcję pływającą i jak stanę na podnośniku to idzie w dół a jak zejdę idzie znów do góry. Nie wiem jak rozwiązać ten problem. Poradźcie coś...

2

Odp: Rozbudowa hydrauliki Deutz Fahr Agroprima 4.56

Zużyty rozdzielacz i  nieszczelność na suwaku  raczej  odpada bo to nowy rozdzielacz i chyba to  zbyt duże ciśnienie na linii powrotnej po dokręceniu dodatkowego rozdzielacza . Albo jakaś wada fabryczna rozdzielacza .

3

Odp: Rozbudowa hydrauliki Deutz Fahr Agroprima 4.56

Co Ty chłopie kombinujesz?? Znajdź zawór od hamulca hydraulicznego na nim są dwa węże, odkręcasz ten od zasilania podpinasz rozdzielacz a z rozdzielacza powrót do zaworu i koniec i masz tyle sekcji ile zechcesz a ten blok rozdzielaczy zostaw w spokoju no chyba że masz wolną gotówkę na nowy. A na pytanie pod który przewód się podpiąć przy tym zaworze. To jest bez różnicy tylko jak podepniesz pod powrót to w momencie naciskania hamulca nie będzie ciśnienia na rozdzielaczu i tyle, nic nie popsujesz.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

4

Odp: Rozbudowa hydrauliki Deutz Fahr Agroprima 4.56

jamir12 napisał/a:

Co Ty chłopie kombinujesz?? Znajdź zawór od hamulca hydraulicznego na nim są dwa węże, odkręcasz ten od zasilania podpinasz rozdzielacz a z rozdzielacza powrót do zaworu i koniec i masz tyle sekcji ile zechcesz a ten blok rozdzielaczy zostaw w spokoju no chyba że masz wolną gotówkę na nowy. A na pytanie pod który przewód się podpiąć przy tym zaworze. To jest bez różnicy tylko jak podepniesz pod powrót to w momencie naciskania hamulca nie będzie ciśnienia na rozdzielaczu i tyle, nic nie popsujesz.

U mnie nie ma hamulca hydraulicznego, ani pneumatycznego zresztą na przyczepe.
Podłączenie wydawało się być w porządku. Póki miał obciążony pługiem podnośnik było dobrze. Regulacja skrzydeł pługa wpięte pod pierwszą parę też działa.

Może zawory przelewowe się gryzą - rozdzielacz oryginalny ma swój a dokładany swój...

5

Odp: Rozbudowa hydrauliki Deutz Fahr Agroprima 4.56

Jak nie masz hamulca hydraulicznego co to za wynalazek. Dzwoń jak coś bo pisanie z tel. Mnie wkór...ia. Powiem Ci co i jak.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl