Temat: Ford New Holland serii 40

Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć.  Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

2

Odp: Ford New Holland serii 40

Jak coś mam machera dobrego NH z okolic Gostynia ale sporo jeździ po terenie jak coś daj nać

3

Odp: Ford New Holland serii 40

Andrew89 napisał/a:

Niedawno stałem sie posiadaczem New Hollanda 7840 sle z 98 roku. Ma ktoś z forum takiego ? Przestał działać wałek po skończeniu siewu i wracając cały czas się kręcił . Rano odpalilem i nie mógł się włączyć.  Podpinałem cewke pod prąd ale to nic nie zmieniło. Wałek można zatrzymać nawet na wysokich obrotach .

mam 8340 ale nie pomoge

Rolnik z powołania:-)

4

Odp: Ford New Holland serii 40

NH to największy badziew ale nie ważne zadzwoń to powiem Ci co zrobić bo pewnie sam sobie popsułeś jak znam życie.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

5

Odp: Ford New Holland serii 40

Mam NH T4 i nie narzekam

6

Odp: Ford New Holland serii 40

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6425a0d5e736.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ac9f6d6ab154.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ce41fbd1289f.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f85be2139847.jpg

tak to u mnie wygląda, jamir12 jedyna cewka pomiedzy pompami a zwolnicą to ta i nie ma ona nic wspolnego z WOM`em . rurka zasilająca jest na tym schemacie pod numerem 3 
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1557e687e25a.jpg

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

7

Odp: Ford New Holland serii 40

https://youtu.be/L-_pKJ_EbOU krótki filmik z pracy tym ciągnikiem film z kabiny bo nie ma kto nagrać z zewnątrz

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

8

Odp: Ford New Holland serii 40

to jednak kupiłes. oby służył. Widzę ze masz troche inaczej niz u mnie, ja wskaźniki mam elektroniczne cyfrowe

Rolnik z powołania:-)

9

Odp: Ford New Holland serii 40

Ten ma pół analog. Ma dwa małe wyświetlacze jak w kalkulatorze i tam wyświetla błędy i przełożenie. Kalibracje skrzyni robiłem to na tych małych wyswietlaczach wyszło po 150 atm.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

10

Odp: Ford New Holland serii 40

a jakos boje sie kalibracji robic.
wyświetlacze mam takie https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt … amp;uact=8

Rolnik z powołania:-)

11

Odp: Ford New Holland serii 40

Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

12

Odp: Ford New Holland serii 40

A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?

13

Odp: Ford New Holland serii 40

Andrew89 napisał/a:

Nie bój się nic nie zepsujesz. Na którym szarpie? Mi jeszcze szarpie z c2 na c3 ale tego kalibracja nie usunie, trzeba kompa i ustawiać czas napełniania sprzęgła c3 . Jak chcesz to zadzwoń to się wymienimy wiedzą.

mi też z 2 na 3 troche szarpie, ale znosnie inne chodza idealnie

Rolnik z powołania:-)

14 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 07:40:16)

Odp: Ford New Holland serii 40

Fujitsu97 napisał/a:

A o co konkretnie chodzi z ta kalibracja i kiedy powinno sie ja wykonywac i przy jakich skrzyniach?

Kalibracja służy do ustalenia ciśnienia jakie jest potrzebne żeby zacisnąć tarczki w koszach od biegów zmienianych pod obciążeniem. Mowa tu o skrzyni 16x16. Każdy bieg ma swoją sekwencję i musi się programować komputer żeby wiedział jakich ciśnień używać żeby płynnie przechodzić między sekwencjami

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/825acb38721b.png

A tu zdjęcie układu sterowania wom'em. U mnie winą braku sterowania był silikon. Jakimś cudem cząstka silikonu wielkości pestki z jabłka dostała się do tego układu i zatkala dziorke na trzpieniu od elektro-magnesu.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e980d1cf35e6.jpg

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

15

Odp: Ford New Holland serii 40

fajnie że zrobiłeś, koledze cząsteczka silikonu w czasie jazdy zablokowala orbitrol.

Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]

16

Odp: Ford New Holland serii 40

Ciężko by było samemu się za to zabrać gdybym nie wiedział co i jak. Nie ocenioną pomoc otrzymałem od osoby kryjącej sie pod nikiem wal-ker z elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2936283.html

Od niego mam serwisowke. Pożyteczna rzecz.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

17

Odp: Ford New Holland serii 40

mógłbys mi podac procedure kalibracji?

Rolnik z powołania:-)

18 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2017-04-12 21:14:54)

Odp: Ford New Holland serii 40

Trzeba zagrzac  olej(ok 15 min)
-wyłączyc silnik
-wszystkie dzwignie skrzyni na środek
-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik
puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja)
silnik na ok 1240 obr
-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy)
nacisnąc zająca i trzymać
-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa...
jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk.
-to samo do żółwia.
-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec.
na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprze
WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji ! Co do sprzęgła c3 i c4 to musisz zacząć od początku tylko w momencie kiedy tam było trzy wajchy do przodu, tu musisz wajchę pierwszą od drzwi zostawić na środku.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

19

Odp: Ford New Holland serii 40

Mam pytanie o ciągnik z tej serii. Po puszczeniu tego sprzęgła z guzika na rewersie ciągnik rusza z dość sporym opóźnieniem. Zastanawiam się czy to znaczy, że coś się kończy czy one tak mają ??

20

Odp: Ford New Holland serii 40

raczej to kwestia zrobienia kalibracji

mdw