Odp: Jakimi furamin jeździcie
Miałem okazję takim jeździć. Silnik muzyka, prowadzenie super, buda trochę ciężka. Ogólnie dobry sprzęt, masz +.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Jakimi furamin jeździcie
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Miałem okazję takim jeździć. Silnik muzyka, prowadzenie super, buda trochę ciężka. Ogólnie dobry sprzęt, masz +.
maro spokojnie ten samochód ma super wspomaganie wiec do kierowania niema sie zastrzezen i dizeki sławek za plusika
Chodzi mi głownie o wygląd
Co o tym sądzicie?
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5392902
Planuje kupić takie cudo pod koniec wakacji
ogulnie zez biorac nielubie mercedesów i ta pojemnosc 3.2l troche powalajaca na kolana chodz ma gaz to drogo bedzie wychodziło na jazde ale moge sie mylic
Ogulnie OK ale byl bym za dizlem!
Hmm instalacja sekwencyjna nie głupia sprawa, ale jednak to jest ładne parę latek i benzyna ja bym uważał ale w końcu ostatnio benzyna tańsza od diesla
Hmm instalacja sekwencyjna nie głupia sprawa, ale jednak to jest ładne parę latek i benzyna ja bym uważał ale w końcu ostatnio benzyna tańsza od diesla
No właśnie. Gadałem akurat z właścicielem innego egzemplarza ale ten sam model. Jest fanatykiem merca i mówi że silniki conajmniej 3L są najbardziej ekonomiczne w tak dużym aucie. Gazu w mieście bierze 13l w trasie 10-11L co wychodzi prawie 10zł taniej na 100km niż dieslem
ale sekwencja jak dalekiej trasy nie bedziesz wykonywał to sie nie przelaczy bo ona samoczynnie sie przełacza przy danej tmp nie tak jak w zwyklym gazie ze se sam przelaczysz albo sie przełaczy przy 25stopniach silnika wiec jak sie silnik nie zagrzeje to i tak bedziesz pare kilosów zasówał na benzynie wiec watpie by bylo ci taniej niz dieslem ale moge sie mylic co do przełaczania sie nagaz przy sekwencji
chyba tak jest ale nie wiem czy we wszystkich instalacjach, ewentualnie można by było coś kombinowac żeby zmniejszyc temperaturę tego przełączenia, zresztą 3l silnik nie jest mały i dosc szybko się rozgrzewa
ale sekwencja jak dalekiej trasy nie bedziesz wykonywał to sie nie przelaczy bo ona samoczynnie sie przełacza przy danej tmp nie tak jak w zwyklym gazie ze se sam przelaczysz albo sie przełaczy przy 25stopniach silnika wiec jak sie silnik nie zagrzeje to i tak bedziesz pare kilosów zasówał na benzynie wiec watpie by bylo ci taniej niz dieslem ale moge sie mylic co do przełaczania sie nagaz przy sekwencji
Aktualnie w astrze mam sekwencje i przełącza się automatycznie po przejechaniu ok 1-2km lub jak zrobi się większą przegazówke
chyba tak jest ale nie wiem czy we wszystkich instalacjach, ewentualnie można by było coś kombinowac żeby zmniejszyc temperaturę tego przełączenia, zresztą 3l silnik nie jest mały i dosc szybko się rozgrzewa
Silniki merca mają to do siebie że się bardzo szybko nagrzewają
a ha czyli podobnie dziala jak zwykły gaz przygazówka do okolo 3 tysiaków i gaz właczony albo manualnie przełacznikiem
Jestem szczęśliwy, bo kupuję benzynę tylko do motocykli, lut - lampy i piły spalinowej. I do mycia wnętrzności, nie swoich !
a ha czyli podobnie dziala jak zwykły gaz przygazówka do okolo 3 tysiaków i gaz właczony albo manualnie przełacznikiem
Manualnie to się tylko wyłącza gaz. Włącza się automatycznie lub przegazówka do ok 3 tyś
U mnie w Polonezie przełączał się przy 2.5tys z tego co pamiętam hehe ale to nie ta technologia, tylko tam bodajże dało się albo na samym gazie, benzynie lub ten "automat" ale jak mowiłem nie ta technologia
misiek manualnie włacznikiem tez mozna właczyc włacznik przynajmniej umnie jest na 3 pozycje pierwsza pozycja to sama benzynka 2 to palenie i jazda odrazu z gazu a 3 pozycja to palenie na benzynie i przełaczenie przez przygazówke albo przy 25stopniach
ja mam inaczej:
- włączony automat gdzie włącza gaz przy ok 3 tyś lub jak jest ciepły
-wyłącza gaz i jedzie na benzynie
Więc wychodzi na to że co instalacja to inaczej, najprościej przed kupnem się zorientowac.
w każdym autku jest podobnie ale nie tak samo u mnie są dwie pozycje benzynka alub automat przełancza się po przegazówce czyli jakieś 2-3 sek po odpaleniu a wiadomo że im więksszy silniczek tym większa radocha
ale sekwencja jak dalekiej trasy nie bedziesz wykonywał to sie nie przelaczy bo ona samoczynnie sie przełacza przy danej tmp
Można obnizyć temperaturę przy której samoczynnie przełączy się na gaz. tak jest w sekwencji IV generacji w V generacji gaz wtryskiwany jest w formie cieklej nie ma już parowników.
Wracając do cen paliw to niestety ale w chwili obecnej jazda na gazie jest najbardziej ekonomiczna no chyba , że ktoś ma prostego diesla i jeździ na orenzadce
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Jakimi furamin jeździcie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo