1

Temat: Technika zmiany biegów

Hej

Takie pytanko jak zmieniacie biegi np. na grupie szosowej z 2 na 3 bo u mnie jak nie wysprzęgle 2 razy to zgrzyta. Z 1 na 2 ładnie wchodzi. Wprawdzie mam do naprawy hamulec skrzyni bo w cylinderku są ubytki i powietrze ucieka i może słabo docidkać. Co wy na to?

Druga sprawa, obecnie mam wywaloną oryginalną pompę wspomagania ona była razem z taką małą pompką od smarowania skrzyni. Planuje w zimie w to miejsce zamontować jakoś najmniejszą ruską nsz pompkę i zrobić smarowanie takie jak nasz czeski kolega ma zrobione, pytanie czy ten krócieć który jest wkręcony w ściankę skrzyni nie będzie miał za małej przepustowości do ruskiej pompki?

2

Odp: Technika zmiany biegów

Z pompą przy skrzyni chce zrobić tak samo jak Ty ,od wspomagania założyć przy silniku a przy skrzyni założyć jakąś do smarowania skrzyni. I tak muszę zdjąć górny dekiel bo coś na trójce trochę ta skrzynia wyje to od razu zwrócę uwagę na tą dysze od smarowania.

3 Ostatnio edytowany przez forszaj303 marek (2018-08-29 13:52:56)

Odp: Technika zmiany biegów

Mnie bi interesowało to rozwiązanie w 323,co prawda skrzynia nie chodzi dosyć cicho,ale właśnie fajne rozwiązanie byłoby z tą pompą,tylko problem ją tam zaadoptować.
Na razie wlałem oleju do końca tego wężyka w zbiorniku i nic sie nie działo a skrzynia według moich wrażeń   chodzi troche ciszej jak na standardowym stanie oleju.

O FORTSCHRITTA TRZEBA DBAĆ,TO NIE ŻADNA CHIŃSKA BLAĆ,BO TO DO DZIŚ JEST SPRZĘT FEST I DLATEGO JEST THE BEST!!! big_smile Gdy ci smutno,gdy ci źle,idź do kuchnii,nażryj się...   
+7/-0

4

Odp: Technika zmiany biegów

Spokojnie możesz dolać jeszcze z 5- 10l