Odp: pompa wtryskowa
jest inny regulator pompa bizona nastawiona jest na stałe obroty a
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » pompa wtryskowa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jest inny regulator pompa bizona nastawiona jest na stałe obroty a
Inna jest głowica, tzn. inne zawory ssące (nie zawsze, bo autosany i bizony miały te silniki przemiennie). Za to regulatory pompy wtryskowej są zawsze przypisane ściśle do typu użytkowego. Nie da się na dłuższą metę pojeździć silnikiem SW 400 zamienionym miejscami. Ekonomika Cię pokona. Na chwilę, i owszem.
Czyli zmiana pompy załatwi sprawe? silnik od Autosana nie nadaje się do Bizona na dłuższą mete czy jak bo się troche przeraziłem.
Tak, zmiana pompy zawsze kończy temat. Wcześniej, jak masz szczęście, trafi Ci się silnik z odpowiednimi zaworami ssącymi (większymi). Tak czy inaczej, jak masz SW 400 w dobrej cenie to bierz. Skończyły się czasy Starów z tymi silnikami - Starów już praktycznie nie ma. Autosany właśnie kończą swój żywot. Za chwilę zostanie alternatywa - wymienić silnik SW 400, to tylko z kombajnu do kombajnu. Czyli ze złoma na wraka. A profesjonalna mechaniczna obróbka tego akurat silnika tania nie jest !
Kupiłem SW-400 za 2 tyś podobno przejechał po remącie kapitalnym 2 tyś km,stan wizualny jest ok ciśnienie oleju 6 atm,reszta wyjdzie w polu.
no byle nie bokiem
Dzisiaj odebrałem pompę po regeneracji wszystko działało ok przez jakieś 20 minut i w końcu jak wszedł mi na obroty cały obrotomierz okrążyła wskazówka :wow: na gaz w ogóle nie reagował tylko wył jak wściekły aż przewód zasilający zerwałem z pompy i zgasł jutro wiozę ją z powrotem i chyba coś temu pompiarzowi zrobię za taką chałe :gun: :box:
Kiedyś miałem to samo w kombajnie i okazało się że zatkany był odpowietrznik w pompie, po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy
mam taka prozbę jezeli ma ktos zdjecie pompy paliwowej 323 z odłoczonym smarowaniem centralnym...Bo chce odlaczyc ale nie wiem gdzie dokladnie ktore rorke zaslepic dzieki za pomoc ..maniek21..
Temat już był poruszany, zobacz np. tu:
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php … 535#p13535
i tu:
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=51&p=2
Piotrze a powiedz ruszył u ciebie już ten stół probierczy bo bym może się zdecydował na oddanie ci pompy i wtrysków do regeneracji... bo w pompie się ta listwa zacina i pracownik mi już ją raz rozruszał..poza tym z odłączonej rurki od centralnego smarowania powoli zaczyna kapać...
P.s. A common raila też już testujesz? Bo autko z common railem kupiłem i mam parę pytań
J a bim miał dwie do wysłania WRAZ Z WTRYSKAMI
No niestety, osobiście jeszcze nie robię ani "naszych" pomp, ani Common Rail'a :-( Jak zwykle, jak coś zależy od naszych kompletnie niekompetentnych urzędasów, to z reguły się nie udaje od razu
Pompy, jak mocno nie zależy na czasie, to spokojnie możecie mi podrzucić, a wtryskiwacze to jak zawsze - od ręki.
Maxi, jak puszcza Ci pompka podająca, to też załatwię Ci ją od ręki.
pytanie dla znawców tematu sróbka na pompie fi6 to jest od dawki paliwa ale chwilowej ?? jeśli sie nie myle a co jest odpowiedizalne za dawke paliwa non stop wiadomo ciśnienie mniejsze na wtryskach spowoduje dostarczanie do silnika większej ilości paliwa no tak ale na pompie chyba tez jest coś takiego żeby zwiększyc jej wydatek paliwa nie tylko chwilowy jak sie to robi ??
bo zrobiłem takim domowym sposobem test pompy i poprostu na każdej sekcji nie ma takiej samej dawki przez co silnik niema takiej mocy jak powinien czy to już sa poszczegulne sekcje do wymiany czy może sie to jakos reguluje ??
Z tego, co pamiętam odkręca sie pokrywę z tyłu pompy znajduje sie tam takie małe cięgło od listwy i wykręcając je o jesrn obrót zwiększamy dawkę stała. Wojtas powiem tak mam pompę po regeneracji+ wymiana wtryskiwaczy z Trzebnicy wiosna była robiona totalny brak mocy przy jesiennych pracach z pługiem 2x2 lub 1x3, ale to juz na słabszych kawałkach byłem juz zdecydowany zima wysłać ja do PiotraK na sprawdzenie. Zwiększanie dawki stałej tak jak pisałem o jeden później o drugi obrót tylko powodowało paliworzerność silnika, więc wróciłem do ustawień pierwotnych i dopiero wykręcając śrubkę z przodu pompy zaczął normalnie pracować silnik okazało sie, że na III klasie miejscami glina spokojnie idzie 2x3, 3x1a nawet daje rade 2x4, ale tylko kawałem i zaczyna słabnąc a co najlepsze po zabawach z w\w śrubka wystarczają mu obroty rzędu 1500-1600 gdzie wcześniej 2000 było norma.
Zamiast pytać wystarczyło tylko poszukać o TUTAJ
Na tym forum wszystko jest opisane , ale wiem wygodniej zapytać tylko po tych wszystkich pytaniach robi sie bałagan
własnie szukałem adminku ale nie mogłem znaleźc przepraszam
święta więc wybaczam :beer:
dziękuje wszechmocny :dance::pa:
Ale pamiętajcie koledzy, że eksperymentując tymi śrubkami, zmieniacie dawkę jednocześnie we wszystkich sekcjach pompy o jednakową wartość. Żeby pompę dobrze ustawić, należy każdą sekcję sprawdzić/ustawić oddzielnie. Może być tak, że pompa na jednej sekcji daje za mało paliwa, a na innej za dużo i kręcąc tymi śrubkami zwiększycie dawki zarówno na tej sekcji co dawała za mało paliwa (i tu może być lepiej) jak i na tej sekcji co dawała za dużo paliwa (i tu już może być gorzej). Ostrożnie róbcie takie rzeczy.
P.S.
Ktoś, gdzieś, niedawno, pytał się o olej w pompie, a konkretnie w regulatorze. Olej ten nie spływał z regulatora do korpusu pompy. Chciałem to wyjaśnić, ale nie mogę teraz znaleźć tego wątku. Wie może ktoś gdzie to jest?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » pompa wtryskowa
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo