Odp: silnik od samochodu
A naprawialiście kiedyś sześć cylindrów ,koszt jest na pewno większy od czterech no ido chodzi jeszcze turbina.
E-516 na części.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » silnik od samochodu
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A naprawialiście kiedyś sześć cylindrów ,koszt jest na pewno większy od czterech no ido chodzi jeszcze turbina.
witam wszystkich urzytkownikow forum a wszczegolnosci kosesia ktory poczól sie dotkniety moim nie obyciem ale jestem poczatkujacy na forum . a wracajac domojego pytania o ustawinia silnika sw400 wzgledem skrzyni 303d chdzilo o to czym uniesc silnik by moc bezpiecznie go dosunac do skrzyni .interesuje mnie rowniez samo polaczenie czy robi za pomoca jakis przrzadow .otwory w kole zamachowym nie pasuja wzgledem gumy i zostana nowiercone nowe otwory i nagwintowane .a tak nawiasem silnik sw ma 630 kg i cyklop go nie moze jak rowniez oryginalnego podniesc.
cyklop go podniesie jak linke zamocujesz na tym pierwszym ramieniu od kabiny... albo jak drugie ramię będzie złożone na maxa i chwytaj odczepiony...
Witaj wertus298510 niewiem jakie masz warunki warsztatowe ale najlwprza do tego celu jest wciągarka przykręcona przy suficie w garażu albo jakaś sównica bo wtedy masz łagodną regulacjęi bezpieczeństwo co do stawienia to wszystkie chwyty dozwolone (metrówka, poziomica )byle było wszystko w poziomie se skrzynią a co do samego silnika to fltr oleju niemieści się w ramę i z rozrusznikiem są kłopoty a wogóle to nie przerabiaj tylko kup odemnie 323 już przerobiony
A dlaczego chcesz go sprzedać?
dlatego że mamy takie drogi jakie mamy czyli dziurawe a że trochę mam transportu to dlatego mam zamiar kupić JCB FASTRAC co osiąga bez problemu osiąga 65 km.i ma osie amortyzowane
No to sobie poszalejesz.Mam pytanie ile na godzine pali w obciążeniu.Największą zaletą silnika rejlanda jest to że zapala w niskich temperaturach.
z tym paleniem to faktycznie wygoda w połączeniu z świecą płomienną pali w każdy móz a co do spalania to różnie w orce głębokiej na 25-30 cm. spala jakieś 14-15l.na hektar ojanusz z tymi naprawami niejest tak źle bo naprawa główna to około 8000zł. ale taki remont wystarcza na jakieś dziesięć lat normalnej pracy na gospodarstwie 50ha.
dzieki koses za informacje w sprawie silnika sw czuje ze bedzie nieciekawie .co do kupna twojego to juz za pozno poniewaz juz kupilem silnik sw w cenie dwoch tysiecy choc jak widac przerobka bedzie lekko problematyczna.traktory te by jezdzic nimi po drogach o tak duzym nasileniu ruchu musza byc naprawde w bardzo dobrym stanie technicznym.mnie osobiscie gdy wsiadm do 303 stoi przed oczami przypadek gdy w ubieglym roku o maly wlos nie wciagnol mnie do stawu .rozszczelnil sie uklad powietrzny ipo sprzegle teraz obserwuje bacznie zegar z cisnieniem powietrza .moim zdaniem do transportu to on sie nie nadaje ja uzywam go do orki i to blisko domu.pozdrawiam
czemu moim zdaniem ten ciagnik sie nadaje do wszystkiego jak jest wszystko sprawne tylko moim zdaniem jedynym problemem jest skręt niestety bardzo mały sprzegło mogło tez byc inne ale cuz takie wsadzili i sie go urzywa ja nie mam do niego zastrzezen
Wojtas a przedłóżyłeś wąsa.A z rozszczelnieniem pneumatyki to każdemu może to się zdarzyć w 323 niech zejdzie płyn to też dupa blada.Zostanie jeszcze włączyć elektrozawór ale zanim to zrobisz to wiele może się wydarzyć.
no tak zawsze moze sie cos stac ale ja juz przerabiałem brak sprzegła wada byla pompka zrobiłem i juz hula jak powinno co do skretu bede sie bawil w zime
Ta przeróbka jest banalnie prosta zimnie ci to najwięcej 2godziny.
witam mam nastepujace pytanie czy po zalozeniu silnika sw400 turbo do 303d oryginalny filtr powietrza da rade w dostarczaniu odpowiedniej ilosci powietrza do sillnika .moc silnika 138km +12km z turbiny .pozdrawiam wszystkich uzytkownikow fortschritow oraz forum.
hmm a skad ty tyle koni mechanicznych wziołes z tego silnika:D ?? gdzies było na tym forum nie pamietam gdzie o tych silnikach i one nawet w czasach mlodosci tyle nie miały mocy
hmm tuningowałes go czy jak
Ja zawsze myślałem że mają 100km + turbina.
koniec spekulacji http://www.dieselmot.pl/ofe4.html
tak z tego wynika 125km ale zaznaczmy ze w czasach mlodosci teraz jest po przejsciach i pare koników zdechlo z przemeczenia
SW 400
- WOLNOSSĄCY
- 6 - CYLINDROWY
- WTRYSK BEZPOŚREDNI
Dane techniczne
Moc maksymalna [kW/KM] 92/125
Średnica tłoka/skok tłoka [mm] 107,19/120,65
Pojemność skokowa [cm3] 6540
Stopień sprężania 16
Kolejność zapłonu 1-5-3-6-2-4
Kierunek obrotów (od strony koła zamachowego) LEWY
Pompa wtryskowa RZĘDOWA TŁOCZKOWA
Regulator obrotów MECHANICZNY
Czynnik chłodzący CIECZ
Masa silnika suchego [kg] 550
SW400 ma niby 125 KM bez turbiny, o jakim w końcu mówicie silniku ?
tak z tego wynika 125km ale zaznaczmy ze w czasach mlodosci teraz jest po przejsciach i pare koników zdechlo z przemeczenia
nie 125 koni mechanicznych tylko 125 kilowatów (170 KM) a te które były montowane w bizon rekord 6ct 107 mają 110KW(148KM) a ślązakach montowali odmianę 190KM i co ty na to?
0
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » silnik od samochodu
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo