Odp: turbo doladowanie
Nie polecam tych parametrów dla silnik 4WD.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie polecam tych parametrów dla silnik 4WD.
Rozwiń swoje przemyślenia jakich parametrów nie polecasz?
wydymac z tego silnika moc 170 kucy .. to chyba wibrator do ziemi by powstał ... ale ciekawe jak oni obliczają te ustawienia ...
Albo by części z silnika zbierał po sąsiednich wsiach Gdzie tam , ten silnik długo takiego katowania by nie wytrzymał . Zwłaszcza pod maks. obciążeniem. Ja bym się cieszył jak na popie ustawionej na 105 kucy doszło by z tak koło 20 kucy .
a ja tam założe turbo od DT 75 i zobaczę co się bedzie działo . Węgrzy założyli turbo od dużego zetora ale było mało efektywne dawało za mało mocy a robiło dużo hałasu .
Kamil2610 popieram cię trzeba próbować tym bardziej jak inni już przebyli tą drogę.
węgrom rozwaliło tłoki przy turbinie TKR 7 GDY PRZY 2400 OBROTACH WPOMPOWALI 2 BARY.
no to mocno przesadzili...
Kamil a do kogo dzwoniłeś?
No tak sam przyznał ze chcieli zobaczyć na ile stać IFKĘ ale jak mówi ze ten 1,2 bar nie jest szkodliwy ponieważ ma tak teraz na samochodzie i w ciągniku zrobione
Kolega ma turbinkę od mercedesa sprintera 2,9 co myślicie czy nie będzie za mała.
Ale kto ?
czekajcie na kolegę RM już jest po testach, jadąc po drodze bije mu przy przyspieszaniu 0,5 bara a przy średnim obciążeniu 0,9, więcej napisze on sam w końcu jego dzieło
czesc tu robert [rm] ,dzisiaj coś odkryłem !!!!!!!!!!!! i skończyłem na poszukiwaniach, muwie wam masakra.!!
jak wszycy wiecie miałem turbo od 16 ale niewiem czy wszyscy wiedzą że turbo z 80siątki to tosame turbo co 16 {ale się rurznią tylko ???kolektorem wydechowym ].
dzisiaj założyłem turbo od 80siątki !!! i masakra ale wali tlenu !!!, oczewiscie musiałem rozgrzać silnik ,jak tylo zacząłem ruszć 2jka gaz 0.5 atm 3jka 0.7 4rka 0.9 atm jazda po ulicy na pusto itak kilka razy ,jestem pewny że jak pujdzie pd pług to już walnie spoko ponad 1 atm ,jak dlamnie to już jest za dorzo wystarczy rzeby było 0.7-0.8 pod obciąrzeniem i dosć jak komus mało to ja już mam dość rurznych dziwnych pomysłów ,wrzne !!! pomuje prawie z niskich obrotów .jak już odkryłem jakie turbo jest dobre to oczym będziecie pisać ? odpalanie opalarką to *** !!! pomysł tylko przystawiłem i jeden obrót ichodził bez problemu , jak macie pytania to walcie
ceś cesio już coś nskrobałem nie jestę mszynistką do pisania , ale pytajcie sam jestem ciekaw jakie pytania padną pod kątem turbo jak dlaczego poco naco
rm to że turbo od 16stki i 80dziesiątki się nie rużnią to raczej nie ameryka .. dodam że turbo od leylanda to jest to samo
róznią się dokładnie tak jak piszecz cześcią cieplną ... mierzyłem kiedyś średnice wirników itp i to to samo ...
ja to turbo zamontuje do MTZ-a tylko zimno że łapy odpadają a do żadnego garażu mi nie wlezie ... za wysoki cholera ...
RM napisz dokładnie symbol tego turbo.... jakiś numerek.
wojtas różnią się jak już mówiłem i to właśnie jest ważne , kolektorem wydechu wirnika bo 16 snastka to 6 cylindrów a 80dsiesiatka to 4ry baniaki i oto chodzi że wstawianie turbin od 6cylndrow nic nie da ,musi być 4cylindry do turbiny 4 baniakowej .
krzysiek turbina jest od 80dziesiątki z turbem 4 cylindry , zetor czy ursus to to samo
Zaraz wam coś pokarzę
a to co
Strony Poprzednia 1 … 28 29 30 31 32 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo